גרינברג: "יודעים שפיפ"א יכולה להפסיק את הפעילות שלנו"

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי

אחד מבעלי הפועל תל אביב בראיון מיוחד ל-103FM: "עלולים לרדת שלוש ליגות", "העמדנו את הסגל הכי טוב שיש ואיוניר צריך להתמודד איתו. מעמדו לא על הפרק, התקציב ייפגע לקראת ינואר"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נמצאת במשבר עמוק בליגה הלאומית, ובזמן שמעמדו של מוטי איווניר מעורער בעקבות ההדחה מול הפועל רמת גן בחצי גמר גביע הטוטו, אחד מבעלי האדומים, זאב גרינברג, ערך היום (רביעי) ראיון ל-103FM בו סיפר על התוכניות לעתיד של הקבוצה, מעמדו של המאמן והתחושות בליגה הלאומית. גרינברג פתח: "אנחנו עוברים תקופה לא קלה. עם השחקנים אנחנו לא מדברים, אבל עם המאמן מדברים והרבה. יש דאגה גדולה, אנחנו שומעים מה יש למוטי להגיד. אנחנו סומכים עליו".     




על מעמדו של המאמן: "אני אישית לא מדבר עם שחקנים ולכן אני לא יודע מה הם אומרים. השיחות עם השחקנים שייכות למוטי. כשהחלטנו להחתים את מוטי, בדקנו הרבה מועמדים. רצינו מאמנים שלא רצו, והיו כאלה שרצו אותנו ואנחנו לא רצינו. בסוף בחרנו באיווניר, ואנחנו הולכים איתו. בוא נעשה קצת סדר. לגבי המשחק אתמול, אין ספק שהיינו צריכים לנצח, אנחנו צריכים את גביע הטוטו ונכשלנו. בליגה אנחנו ממוקמים במקום סביר, אנחנו לא רחוקים מהיעד שלנו: שהוא חזרה לליגת העל. עם הצוות המקצועי הקיים אנחנו צריכים לעלות ליגה, המטרות לא השתנו". 


מעמדו בסכנה? איווניר (עדי אבישי) 


"לא ידוע לי על שיחות של האחים ניסנוב עם מאמן אחר", המשיך גרינברג והסביר: "אנחנו לא חלוקים לגבי מוטי בהנהלה. לא נערך שום דיון לגבי מוטי איווניר, יכול להיות שמישהו שאל מישהו על משהו. המעמד של המאמן לא עומד על הפרק". 


מצב הסגל: "כשמסתכלים בדיעבד, ברור שהייתה טעות. השחקנים שבחרנו לא מספקים את התוצרת. השחקנים הם נכונים, אבל מה שהם נותנים זה רחוק מלהספיק. נעשה שינויים בינואר, אין ספק לגבי זה. אנחנו עובדים תחת קשיים תקציביים לא קלים, נעשה הכול בזהירות. התקציב ייפגע, זה ברור לנו". 


האכזבה מפדרו גלבאן: "זה אחד השחקנים שמאכזבים אותנו ברגע זה, לא יודע אם הוא המאכזב ביותר, אבל הוא מאכזב. פדרו חייב להשתפר, הוא לא היחיד. יש גם הרבה כאלה שצריכים להשתפר ומהר. אנחנו לא יושבים ערב משחק ומקבלים את ההרכבים, מי שקובע את ההרכבים זה מוטי ואנחנו לא מתערבים בו. העמדנו לרשות המאמן את הסגל הכי טוב שאפשר להעמיד, והוא צריך להתמודד איתו. המשחק הבא הוא מאוד חשוב בשבילנו, אני לא יודע אם זה מבחן עבור איווניר". 


התנהגות הקהל: "לפי הבנתי זה במשחק הליגה הבא מול הפועל מרמורק. אני לא יודע איפה הוא יתקיים, רק היום קיבלנו את העונש. יש כמה אצטדיונים לרדיוסים". 



מאכזב מאוד. גלבאן (מאור אלקסלסי) 


הבעיה התקציבית: "ליגת העל היא צרה של עשירים. הפחד הגדול הוא לא מהעלייה לליגת העל, אלא שהוא יישאר בליגה הלאומית. הסגל שלנו צעיר, כמעט כול מי שחתם, הצטרף כחלק מהראייה לעתיד. אנחנו היום מחזיקים מספר לא קטן מנבחרות הנוער של ישראל. החלק שלי תמיד עומד למכירה. אני והשותפים שלי הגענו כדי להציל את המועדון, לא כדי לעשות קריירה או מזומנים. לא נפסיק לחפש מישהו שייקח את המועדון למקומות שהוא ראוי להם". 


החובות: "לקחנו על עצמנו לטפל בכל מה שקשור לחובות פיפ"א. אין הבדל בין נושה של הראל אחזקות שגר בישראל לבין אחד כזה שגר בקרואטיה. יש פער בחוק בין החוק הישראלי לבין זה של פיפ"א. אגודת הפועל תל אביב היא יישות משפטית בפיפ"א, ואם הם יחליטו להטיל עונש. הם יכולים להוריד אותנו שלוש ליגות וגם להפסיק את הפעילות שלנו, אנחנו מודעים לזה. הטיפול שלנו הוא משפטי, עורך הדין יוסי גייר, מטפל בזה. אני יודע שהתביעה של מיחאי פינטלי נדחתה, גם התביעה של קלאודיו בומבה לא ברורה. מה שקורה עם סזאר מנדיונדו לא ברור. מה שמדאיג אותנו יותר זה החובות של פיפ"א".


האוהדים: "הם הנכס הכי יקר של המועדון, אבל לא צריך לתת להם לנהל את המועדון. הבעיה היא לא ההפסד, אלא הדרך שבה משחקים".    

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי