סיבה לחייך: הקבוצות מעבר לקו הירוק מרוצות מהחלטת פיפ"א

עופר עיני בקונגרס בבחריין
עופר עיני בקונגרס בבחריין | AFP

שביעות רצון גדולה בחמשת הקבוצות מעבר לקו הירוק על החלטת פיפ"א להוריד את ההצעה הפלשתינאית מסדר היום. יו"ר מ.כ. אריאל: "זוהי סוגיה פוליטית גרידא וכך נותרה"

(גודל טקסט)

בכדורגל הישראלי בכלל, ובחמש קבוצות בליגות הנמוכות בפרט, קיבלו אתמול (שישי) בשורה משמחת מראשי פיפ"א על כך שהארגון אינו מתכוון לסלק או כלל להתערב בליגות הישראליות ולמעשה להרחיק חמש קבוצות שמשחקות בליגות השונות בכדורגל הישראלי. מדובר בקבוצת ליגה א' – הפועל בקעת הירדן, קבוצות ליגה ב' – בית"ר גבעת זאב ובית"ר מעלה אדומים וקבוצות ליגות ג' – מועדון כדורגל אריאל, אליצור יהודה והפועל אורנית.

יושב ראש בקעת הירדן, מופז קורן, אמר על ההחלטה: "אני חושב שלא צריך להתייחס לזה. אנחנו סתם נותנים במה לדברים שלא יקרו לעולם". יושב ראש אריאל, שי ברנטל אמר בנושא: "אני מברך על החלטת פיפ"א להסיר את הצעת הרחקת הקבוצות מעל סדר יומו. סוגיה זו הייתה מלכתחילה פוליטית גרידא וכך נותרה. הריני שמח על כך שהנושא חזר למגרש הפוליטי. הניצחון הגדול הוא שבמהלך כל שנות הניסיון הנואל והכושל זה המועדון הכפיל את מספר קבוצותיו ושילש את מספר הילדים".

"בוא לא נערב פוליטיקה בספורט בכלל וילדים בפרט. אני מודה ומעריך את הצלחת קברניטי ההתאחדות לכדורגל, שרת הספורט, ראש הממשלה וכל מי שתמך בחזית פיפ"א וגם מאחורי הקלעים על ההישג ועל כך שהם עמדו היטב על המשמר ולא היו קשובים לשום פשרה בנדון- בבחינת ערבות הדדית. מועדון הכדורגל תומך בדו קיום וסובלנות ולפיכך אני מציע ומזמין כאן, כפי שעשיתי בעבר גם לקיום משחק ידידות בין ילדי המועדון לשכנינו מסביב. הכדור אצלם", סיכם ברנטל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי