הרפואה הכי טובה: 0:1 להפועל תל אביב על הפועל כפר סבא

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | עדי אבישי

שער עצמי של מיקי יאזו אחרי פחות מדקה סידר לרפואה בכורה נעימה באדום, והפסד בכורה למסאי דגו העונה. הירוקים שלטו, אך החמיצו ללא הפסקה מול ינקו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חזרה הערב (חמישי) אל מסלול הניצחונות עם 0:1 יקר על הפועל כפר סבא במסגרת המחזור העשירי בליגה הלאומית. בבכורה של קובי רפואה על הקווים של האדומים, הצליח המאמן להנחיל למוליכה ומסאי דגו הפסד ראשון העונה.

פחות מדקה הספיקה להגנה הירוקה לקפוא כאשר מיקי יאזו טעה והכניע את שוערו ניקיטה חייקין. השער סייע דווקא למוליכה, ששלטה בקצב, הגיעה למצבים אך החמיצה ללא הפסקה מול אריק ינקו. הפועל תל אביב עם ניצחון ליגה אחרי שלושה מחזורים מאכזבים, המוליכה תשמור על הפסגה למחזור נוסף.

כפר סבא הציגה עד הערב מאזן ביתי נהדר שעמד על ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים ויחס שערים של 0:14. היא ספגה שער חובה ביתי ראשון העונה. האדומים הגיעו למשחק בעיצומו של משבר עמוק ועם ניצחון בודד בששת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות, הקבוצה עברה זעזוע עם פיטוריו של המאמן מוטי איוניר ומי שעמד כאמור לראשונה על הקווים היה רפואה, שהשיג ניצחון בכורה במשחק הבכורה שלו


אוהדי הפועל תל אביב בלויטה. רוח חדשה מנשבת? (עדי אבישי) 

אדי גוטליב חגג בכורה מחודשת בקבוצה, אחרי ששוכנע על ידי רפואה לשים בצד את הסכסוך מול האדומים הנמצא בהליך בוררות. הוא תופקד כקשר אחורי ולידו אור אוסטווינד. עידו אקסברד תופקד בהתקפה לצידם של מוטי ברשצקי, ג'וזף גנדה, ושחר הירש.


אוהדי כפר סבא. חווים עונה חלומית (עדי אבישי) 

הרכבים


הפועל כפר סבא: ניקיטה חייקין, תומר לוי, דושאן מאטוביץ', חליל פריג' (דן עזריה, 67), מיקי יאזו, כריסטופר מנדיאנגו (עידן דוד, 65), עומר פדידה, רז כהן, איתי אלקסלסי (יוחאי קריב, 83), רועי זיקרי, פיטר נוורה. 

הפועל תל אביב: אריק ינקו, עידן כהן, ברונו סוארס, ישראל ראש, טל בנש (רז נחמיאס, 65), אדי גוטליב, אור אוסטוינד, מוטי ברשצקי, ג'וזף גנדה, עידו אקסברד  (פדרו גלבאן, 58), שחר הירש (עדן הרשקוביץ, 74).

מהלך המשחק

לפני פתיחת המשחק נערך טקס הוקרה לשחק העבר האגדי של הפועל כפר סבא, אלי יאני.


רפואה. בכורה בהפועל תל אביב (עדי אבישי) 

דקה 1, 0:1 להפועל תל אביב – ערבוביה ליד שער המארחת, גנדה בעט מקרוב, יאזו המשיך לשערו הוא וכבש גול עצמי שהעלה את האורחים ליתרון מהיר. פתיחה חלומית לקובי רפואה על הקווים.

דקה 7 – אור אוסטוינד הגביה כדור לרחבה, דושאן מאטוביץ' ניסה להרחיק בראשו ונגח את הכדור קרוב מאוד ליד הקורה הרחוקה. כמעט שער עצמי נוסף.


הירש מול יאזו (עדי אבישי)  

דקה 25 – כדור קרן משמאל לזכות כפר סבא, הגיע לראשו של רז כהן שנגח חזק למסגרת, ינקו קלט.

דקה 30 – הזדמנות גדולה להפועל תל אביב להכפיל את התוצאה, אקסברד בעט משבעה מטרים, הכדור טס ליד הקורה והחוצה.


אוסטוינד לוקח את הכדור לבעיטה חופשית (עדי אבישי) 

דקה 35 – מיקי יאזו קיבל כדור רוחב נהדר ברחבה אך בעט חזק והחוצה. 

דקה 37 – הזדמנות גדולה לכפר סבא, פדידה עט על כדור ברחבה ובעט חזק, סנטימטרים ליד הקורה והחוצה.

דקה 55 – הירש נשלח לכדור עומק טוב, אבל חייקין יצא מצוין ועצר אותו.


דגו לא מאמין שזה קורה לו דווקא מול הפועל ת"א (עדי אבישי) 

דקה 64 – יאזו הגביה לרחבה, רז כהן התמקם טוב אך בעט מהאוויר חזק החוצה.

דקה 85 – הזדמנות נהדרת להפועל תל אביב לסגור את המשחק, הרשקוביץ נכנס לרחבה ובעט, חייקין הדף היישר אל אוסטוינד שמחמישה מטרים משער כפר סבא, בעט בשמאל לקורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי