ראשל"צ גברה על לוד בדקה ה-93, 0:1 למרמורק על נשר

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | דני מרון

גיל יצחק קבע 1:2 עמוק בתוך תוספת הזמן והחזיר את הכתומים של ניר ברקוביץ' למסלול הניצחונות, פנדל של אבושדיד הכריע את קרב התחתית. 2:2 דרמטי בין נצרת עילית לעפולה

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו, ובמוקד משחקה של הפועל ראשון לציון, שהצליחה עמוק בתוך תוספת הזמן לרשום 1:2 על בני לוד ולשוב למסלול הניצחונות. 

עוד הערב, הפועל עפולה איבדה שלוש נקודות יקרות וסיימה ב-2:2 אצל הפועל נצרת עילית ובקרב התחתית ניצחה הפועל מרמורק 0:1 את עירוני נשר ופתחה פער של שש נקודות מהמדורגת הלפני אחרונה.

הפועל ראשון לציון – בני לוד 1:2
הקבוצה של ניר ברקוביץ' כמעט מעדה מחזור שני ברציפות, אבל אחרי רצף של חמישה משחקי ליגה עם ניצחון שנקטע בשבוע שעבר, הצליחה לשוב למסלול הניצחונות הודות לשער של גיל יצחק בדקה ה-93. בזכות הניצחון הכתומים עם 19 נקודות, במקום הרביעי, מרחק נקודה אחת מהפועל תל אביב, שתיים מאחי נצרת ושש מהמוליכה הפועל כפר סבא. הכתומים אף ניצחו אחרי מהפך נפלא, כשעומרי שקל (51) משווה ומוחק במיידי יתרון שקבע ויקטור מרעי (50). בני לוד לעומת זאת כמעט רשמה מחזור שלישי ללא הפסד, בשבוע שעבר ניצחה לראשונה מאז ה-21.8, והיא עם 9 נקודות בלבד שמורידות אותה אל המקום ה-13.

הפועל מרמורק – עירוני נשר 0:1
הפועל מרמורק חטפה במחזור שעבר רביעייה מאחי נצרת ואחרי שתי תוצאות תיקו רצופות נכנעה, אבל הערב היא הצליחה לצבור שלוש נקודות קריטיות בקרב התחתית מול נשר, הודות לשער של איציק אבושדיד שהצליח לדייק מהנקודה הלבנה כבר בדקה ה-20 וקבע את תוצאת המשחק. בזכות הניצחון מרמורק עם 11 נקודות, טיפסה למקום ה-11 וסיבכה את יריבתה, נשר, שנותרה במקום ה-15 והלפני אחרון עם חמש נקודות, בזהה לנועלת הטבלה מכבי הרצליה.

הפועל נצרת עילית – הפועל עפולה 2:2
אחרי חמישה מחזורים רצופים ללא ניצחון, הפועל עפולה הייתה קרובה לעשות זאת ולעשות את הדרך הקצרה הביתה עם שלוש נקודות, אבל שוויון דרמטי מפנדל של גיא דיין בדקה ה-82 הוביל לחלוקת נקודות עומר צלישר שוב כבש, כבר בדקה השמינית, דודי טוויטו כבש את השני של האורחים בדקה ה-63 ויובל יוסיפוביץ' היה מי שהשווה זמנית בדקה ה-35. עפולה כעת במקום ה-12 עם 9 נקודות, נצרת עילית טיפסה למקום התשיעי בזכות הפרש שערים עדיף על זה של חדרה והיא עם 12 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי