יצחק שום: אני הבעל בית שמתערב הכי פחות מכל הבעלים

שום. ממליץ לבכר לתקוף בפיראוס
שום. ממליץ לבכר לתקוף בפיראוס | צילום: Gettyimages

הבעלים של הפועל כפ"ס אמר ל-103FM שהוא אינו מתערב בבחירת ה-11 של מאמנו, והתייחס גם לנכד: "אני לא נותן הוראות לדגו לגבי ההרכב". המאמן לשעבר הוסיף: "אני מקווה שלא יהיו בעיות עם החובות מול שחם"

(גודל טקסט)

בתחילת העונה יצחק שום רכש את הפועל כפר סבא מסתיו שחם ומינה את מסאי דגו למאמן הראשי של הקבוצה מהשרון. הערב (ראשון) שום דיבר עם תכנית הספורט של 103FM וסיפר על ההרגשה להיות בעלים, מסאי דגו, סתיו שחם וסאגת הנכד.

שום החל את דבריו ואמר: "ממה שעשינו עד עכשיו אני מאוד מרוצה, מכל העובדים במועדון אני מרוצה.  אני צריך להתרגל למעמד של בעל בית, זה שונה עבורי. אני משקיע כסף מכיסי הפרטי וכמובן שיש דברים מסוימים שארצה שיהיו בדרך שלי, וזה לא נורא להקשיב מדי פעם. אני הבעל בית שמתערב הכי פחות מכל הבעלים".

הנכד תום שלח: "תמיד יהיו כאלו שיקנאו ויבואו בטענות. ברגע שיגיע לנכד הוא ישחק ואם לא יגיע לו הוא לא ישחק. אף אחד לא נותן לדגו הוראה לגבי ההרכב, ואני מקווה שלא אצטרך לתת הוראות. אם הייתי נותן הוראה כזו הוא כבר היה משחק. אני הייתי בפנאתינייקוס ולקחתי דאבל, אבל ההנהלה קראה לי בעונה השנייה, למרות שהייתי בדרך לעוד אליפות ואמרו לי שאני לא הולך בדרך של ההנהלה ושלחו אותי הביתה. הרגישות היא בתקשורת, לא אצלי. כמו שאני לוקח שחקנים ליגות נמוכות ונותן להם הזדמנות, אם יגיע לו לשחק הוא יקבל. כולם מקבלים אצלנו צ'אנס".

מסאי דגו: "גם אם יש בעיות איתו נו אז מה. כל זמן שלא הייתי בעל הבית ובזבזתי כסף של אחרים, הסתכלתי רק על המשחק הקרוב. עכשיו אני צריך להסתכל לטווח רחוק, ואם יש לי שחקנים שנפצעים אני צריך מחליפים. שיהיו לי שני שוערים טובים. המאמן לא נתן לחייקין לשחק ולא קרה כלום. אני לא מביא שום שחקן בלי שהמאמן לא יודע. אם יש לי מה להגיד אני אגיד למאמנים שלי, כדי להאיר את העיניים שלהם. שחררתי את כל האנשים שהיו בעונה שעברה בקבוצה, ורק את מסאי השארתי, נתתי לו הזדמנות והוא לקח אותה".

מסאי דגו. לקח את ההזדמנות של שום בשתי ידיים (דני מרון)
מסאי דגו. לקח את ההזדמנות של שום בשתי ידיים (דני מרון)

סתיו שחם והחובות: "אנחנו במהלך דיונים עם עו"ד ורואי חשבון, אני מקווה שהכל ייסגר בצורה טובה ולא יהיו שום בעיות".

פיטר נבארה: "בדקו כל מיני שחקנים בעזרת קשרים שיש לי, והצלחנו להביא אותו. הוא לא יעבור לשום קבוצה בליגת העל בינואר". 

שום ושחם.
שום ושחם. "מקווה שלא יהיו שום בעיות" (הפועל כפ"ס, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי