בעקבות זיוף דו"ח במשחק נערים: שופט הורחק לצמיתות

משרדי ההתאחדות
ההתאחדות לכדורגל | עדי אבישי

חאדר מסארוה, ששפט את משחק נערים ב' בין מכבי קביליו יפו לגדנע וטען בין השאר כי הוכה על ידי אחד מהורי השחקנים, הודה במסירת פרטים כוזבים ונאסר עליו מעתה לעבוד בהתאחדות לכדורגל ובמוסדותיה

(גודל טקסט)

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הרחיק הערב (רביעי) לצמיתות את השופט חאדר מסארוה, שזייף את דו"ח המשחק מכבי קביליו יפו בנערים ב' מול גדנ"ע.

קביליו ניצחה במשחק 1:3, אולם עמדה לדין וזוכתה מכל אשמה לאחר שהודה השופט חאדר מסארוה בזיוף האירועים. בין טענותיו היו כי הוכה על ידי אחד מהורי השחקנים, ובסופו של דבר נאלצו אנשי ההתאחדות לכדורגל להתנצל בפני מועדון מכבי קביליו יפו.

היום התכנס בית הדין כדי לפסוק באשר לגורלו של מסארוה, שטען בפני הדיין נעם ליובין: "אני כבר שנתיים באיגוד ואף פעם לא עשיתי טעות, תמיד הייתי זמין למשבץ של איגוד השופטים ולסתום חורים. באותו משחק חטפתי מלא קללות, היו המון לחצים והיה לי קשה לנהל את המשחק. היה שם לחץ קשה מאוד, קיללו את המשפחה שלי ולכן נכנסתי לסערת רגשות והרגשתי מאויים באותו הרגע. לכן הזמנתי את המשטרה וכשיצאתי החוצה ובן אדם קילל אותי, כנראה עשיתי זאת מרוב לחץ. לא יודע איך זה קרה.

"כל מה שקרה לא מאפיין אותי ולכן באתי הודיתי בהכל עוד לפני שאנשי מכבי יפו דיברו איתי. אני מורה לחינוך גופני ואני הכי נגד אלימות. אני מצטער על התקרית, לקחתי את הדברים ללב וזה השפיע עלי ועל ההתנהגות. מאוד כואב לי. אכזבתי כל כך הרבה אנשים, אני בן אדם וזו לא בושה לבוא ולהגיד שטעיתי ושאני מתנצל ומצטער. במשך שנתיים לא טעיתי ואפילו לא איחרתי למשחק", הוסיף מסארוה.

למרות כל האמור לעיל, הבהיר ליובין בהחלטתו: "עם כל הצער שבדבר, הרי שצוותי שיפוט עומדים מדי שבוע בלחצים קשים מצד קהלי אוהדים מכו גם מצד שחקנים ובעלי תפקידים, אולם כל אלה כאמור אינם מצדיקים את קרות אירוע מעין זה. חטא הנאשם פגע באמינותו, הרי שמיום זה והלאה יהא קשה עד בלתי אפשרי לבסס את אמינותו פעם נוספת, בעיקר כאשר מדובר בשופט משחק ובדו"ח כוזב אשר עלול היה לפגוע חמורות בקבוצה אשר עמדה לדין עקב טענה כוזבת של פגיעת אוהדיה לכאורה בשופט. אשר על כן הנני מחליט כי הנאשם יורחק לצמיתות מכל פעילות במסגרת ההתאחדות לכדורגל ומוסדותיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי