גלבאן סירב להצעה מסינסינטי, מעוניין להישאר בהפועל ת"א

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | אודי ציטיאט

הארגנטינאי בן ה-31 דחה את האפשרות להצטרף לקבוצתו החדשה של דקל קינן ו-ויתר על החלום האמריקאי לטובת הישארות בישראל, בה הוא מעוניין לחיות גם לאחר פרישתו. לכל הפרטים

(גודל טקסט)

 הקשר הארגנטינאי של הפועל תל אביב, פדרו גלבאן, קיבל בתחילת השבוע שעבר הצעה להצטרף בחודש ינואר לקבוצה האמריקאית סינסינטי ולחתום על חוזה למשך שתי עונות, כך שלולא היה מוותר על ההצעה יכול היה לשחק עם דקל קינן, בלם מכבי חיפה שיעבור לארה"ב בחלון הקרוב.

גלבאן סירב להצעה מפתה לאור העובדה שהוא תחת חוזה לשנתיים בהפועל תל אביב ובמקביל ממתין לקבלת האזרחות הישראלית, דבר שצפוי לקחת מספר חודשים לאור העובדה שבקשתו נמצאת בטיפול של משרד הפנים.

למעשה גלבאן ומשפחתו מבקשים לקשור את גורלם למדינת ישראל ולחיות כאן גם לאחר שיפרוש הקשר מכדורגל. גלבאן בן ה-31, שלאחרונה איבד את מקומו בהרכב הראשון של הפועל תל אביב, מעוניין להישאר בקבוצה על אף הירידה במעמדו ולהיות שותף במשימת החזרה של הקבוצה לליגת העל. שמו של גלבאן עולה בשבועות האחרונים כמי שעשוי להיפרד לבקשת הצוות המקצועי, אך בסביבתו נטען בתוקף כי לגלבאן לא נאמר דבר על ידי שום גורם רשמי במועדון וכי הוא אינו מתכוון לחפש קבוצה אחרת.


גלבאן חוגג עם ברשצקי והירש. מעוניין להישאר אדום (אודי ציטיאט)

הפועל תל אביב כידוע גברה אתמול 0:1 על הפועל מרמורק באצטדיון בעכו, היה זה משחק רדיוס של האדומים, ובמועדון קיימת אכזבה גדולה מהיכולת. שחקן בקבוצה סיפר היום לספורט1: "באימונים הכל נראה אחרת. היה לנו המון מזל, זה ניצחון דחוק".

ראשי הקבוצה הבטיחו לחזק את הסגל בחלון ההעברות והכוונה היא לצרף בחודש ינואר לפחות שני שחקנים, ייתכן אף ששני ישראלים ושחקן זר. בין השמות שלגביהם נעשות בדיקות נמצאים אופיר קריאף מעירוני קריית שמונה ואמיר עגייב מבית"ר ירושלים. בקבוצה אישרו כי היכולת הנוכחית מצריכה שינויים מקצועיים עליהם נעשות בדיקות ללא לחץ. "כבר בקרוב יחזרו להרכב הקפטן אביחי ידין וניר לקס מפציעות ויתברר בבוררות אם אדי גוטליב ממשיך במועדון או שיעזוב בתג מחיר שעליו יחליט הבורר ויהיה כסף נוסף לשינויים". במועדון ציינו לשבח את 2,000 האוהדים שליוו ועודדו את השחקנים והגיעו לאצטדיון בעכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי