בהפועל ת"א הבהירו: שם המשחק הוא כסף, זה ברור גם לצוות המקצועי

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

האדומים חזרו למקום הראשון בלאומית, אך כבר חושבים על שינויים בסגל, ובמועדון הסבירו: "עגייב, שמרוויח 40 אלף שקל בבית"ר, יכול להרוויח אצלנו 22 אלף שקל. לא יהיה פשוט לצרף אותו ושחקנים אחרים". סוארס יעזוב

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל תל אביב בעקבות ה-1:2 על עירוני רמת השרון אמש (שני), שהחזיר את האדומים לפסגת הליגה הלאומית לראשונה מאז המחזור החמישי. בזמן שבקבוצה מאושרים מקצב צבירת הנקודות, הם גם מודעים לכך כי הניצחונות הדחוקים הללו לא יספיקו והם חייבים להציג סגנון משכנע הרבה יותר. גורם בכיר במועדון הבהיר: "הדרך לליגת העל עוברת בעיקר דרך ניצחונות שמבהירים את הכוונות שלנו. ברור לנו שגם ננצח בקרוב בצורה משכנעת הרבה יותר. עד חלון ההעברות יש לנו משחקים מול הפועל נצרת עילית, הפועל רמת גן והפועל פתח תקווה. אחרי המשחקים הללו יגיעו שחקני החיזוק, אנחנו עובדים על זה, חשוב להמתין בסבלנות".


בצוות המקצועי נחושים לצרף ארבעה שחקנים. התכנון הוא לחזק את הקבוצה במגן שמאלי, קשר ושני חלוצים. לאדומים יש אפשרות לצרף זר נוסף כאשר היכולת הטובה של רז נחמיאס בעמדת המגן השמאלי גורמת לראשי הקבוצה להמשיך איתו כמגן הראשון ולוותר על חיזוק בעמדה הזו. במקביל, קיימת אפשרות לפיה הבלם ברונו סוארס יעזוב בינואר כשהוא זוכה למעקב מצד מספר קבוצות בטורקיה.




ראשי המועדון הבהירו לצוות המקצועי כי החיזוק שיגיע יהיה תלוי בעלויות הכספיות ובגורל הבוררות מול אדי גוטליב ואוראל דגני. במקרה וגוטליב יימכר, הכסף שייכנס ממכירתו יושקע בחיזוק. גורם בהפועל תל אביב הסביר: "עמיר עגייב, שמרוויח בבית"ר ירושלים 40 אלף שקל בחודש, יוכל להרוויח רק כ-22 אלף שקל אצלנו. לא יהיה פשוט לצרף אותו ושחקנים אחרים. כסף זה שם המשחק וזה ברור לכולם, גם לצוות המקצועי".



מאמן הקבוצה סיכם בסיום המפגש ברמת השרון: "ברור שנתחזק בינואר בעקבות הפציעה של ג'וזף גנדה. העדיפות שלנו היא לחזק את הקבוצה בשחקני התקפה מוכחים. הנושא הזה נבדק כל הזמן ומלבד מספר שמות שהוצעו, שום קבוצה מליגת העל לא קיבלה החלטה את מי לשחרר. הניצחון על רמת השרון מטעה, כי יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר וגם יכולנו לסיים את המשחק בתיקו".


יגיע בסוף? עגייב (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי