נגמר המשבר: הפועל כפר סבא ניצחה הפועל מרמורק 0:1

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | דני מרון

עידן דוד כבש את השער היחידי עבור החבורה של מסאי דגו, ונמצאת במרחק נקודה בלבד מהמוליכה הפועל תל אביב. הפועל עפולה המשיכה את המומנטום מגמר גביע הטוטו וניצחה את ראשל"צ 0:1. וגם: נשר - הפועל ר"ג 2:0

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) כשהפועל כפר סבא גברה על הפועל מרמורק 0:1, והתבססה במקום השני עם 28 נקודה. מחזיקת גביע הטוטו הטרייה של הלאומית הפועל עפולה המשיכה במומנטום וניצחה את הפועל ראשון לציון 0:1, בקרב התחתית הפועל רמת גן הכניעה את עירוני נשר 0:2.

הפועל כפר סבא – הפועל מרמורק 0:1
החבורה של מסאי דגו נדבקה אל הפועל תל אביב בצמרת, כשהיא במקום השני עם 28 נקודות ומרחק נקודה מהאדומים. מנגד, מרמורק ירדה מתחת לקו האדום והיא במקום ה-14 עם 10 נקודות. לאחר שלושה הפסדים בליגה הירוקים מהשרון אמנם לא הפגינו יכולת משכנעת, אך שער של עידן דוד בדקה ה-40 העניק לקבוצה של יצחק שום 3 נקודות חשובות.

הפועל עפולה – הפועל ראשל"צ 0:1
החבורה של ניר ברקוביץ' פספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי, ונשארה במקום הרביעי עם 23 נקודות. מחזיקת גביע הטוטו של הלאומית החדשה טיפסה למקום התשיעי והיא עם 18 נקודות. בדקה ה-31 עפולה עלתה ליתרון, כשנתנאל גולדמן שיחרר פצצה לחיבורים ושלח את הקבוצה מבירת העמק להמשיך בחגיגות.

תוצאות נוספות
עירוני נשר – הפועל רמת גן 2:0
(ניר שרון 1, שמוליק מלול 72)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי