רפואה: לא ציפיתי לתקופה כזאת, אבל לא בורח מאחריות

רפואה
רפואה | אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב התייחס להפסד 1:0 להפועל ראשל"צ, שהמשיך את התקופה הרעה: "במועדונים גדולים תמיד יש לחץ וצריך לעמוד בו. נצרף שניים-שלושה שחקנים". ברקוביץ': "לא יודע אם הייתי מוציא יותר מהפועל ת"א"

(גודל טקסט)

התקופה הרעה של הפועל תל אביב נמשכת ואתמול היא הפסידה להפועל ראשון לציון 1:0 באצטדיון המושבה. בקבוצה מודים שביכולת של המשחקים האחרונים יהיה קשה להתמודד על עלייה שקטה ובטוחה לליגת העל. ראשי המועדון אישרו שינויים מקצועיים בתוך סגל השחקנים וחלון ההעברות של ינואר שייפתח ביום רביעי צפוי להיות פעיל במיוחד אצל האדומים בגזרת ההגעות והעזיבות. כבר אתמול נאמר לשני הנבחנים מנמיביה שהם משוחררים. "אין כאן כדור שלג או מצב חירום", אמר גורם בקבוצה. "זאת עוד אזהרה ויהיה שינוי מתבקש".

המאמן קובי רפואה אמר לאחר ההפסד: "במועדונים גדולים תמיד יש לחץ וצריך לעמוד בו ולהמשיך קדימה. לא ציפיתי לתקופה כזאת, אבל זאת עובדה ומציאות ואני לא בורח מאחריות. לא צריך לשחוט את השחקנים, צריך להרים אותם. לדעת לשחק מסודר ולהביא כוח הרתעה. כשלא הולך להיות יותר דינמי, כי אין הרבה ברירות.הרכש בינואר? נצרף שניים-שלושה שחקנים, ואין כאן הוקוס פוקוס. נעשה את מה שצריך להביא כוח הרתעה. אין ספק שכל דבר משפיע להמשך ונכין את הקבוצה הכי טוב למשחק הגביע נגד מכבי חיפה".

רפואה הורחק ליציע על ידי שופט המשחק קובי לחם הכהן ויעמוד בפני ועדת משמעת לאחר שהשמיע הערות בירידה להפסקה ועשוי להיות מורחק מהמשחק הבא נגד מכבי חיפה בגביע המדינה. כבר אתמול היה עוזר המאמן דורון מוכתרי על הקווים. ביציע נכחו נציגי הירוקים ובראשם מאמן השוערים ניר דוידוביץ', שעקבו אחרי הפועל תל אביב לקראת המשחק. לאדומים היו טענו כלפי השיפוט שהתמקדו באפשרות לשער של שחר הירש בדקה ה-45 כשהכדור שהורחק מהקו על ידי מגן ראשל"צ למרות שעבר את הקו, כמו גם בשריקה לפנדל שלא היה שהכריעה את המשחק.


רפואה עם לחם הכהן. המאמן יורחק מהמשחק מול מכבי חיפה? (אודי ציטיאט)

אתמול שותף במשחק שחקן הנוער עמית מלכה ובתוכניות של הצוות המקצועי לתת בהמשך את הבמה לשחקנים צעירים נוספים. לקראת תחילת חודש ינואר אמורים להסתיים הבוררויות מול אדי גוטליב ואביחי ידין.

המאמן המנצח ניר ברקוביץ' אמר: "אין ספק שהפועל תל אביב תעלה בסוף לליגת העל, כי היא קבוצה מעולה שלא נמצאת בתקופה טובה. עשינו משחק גדול וכבר מתכוננים ליום חמישי לגביע המדינה נגד בית"ר ירושלים. לפני המשחק אמרתי לשחקנים שאם הם ירוצו יותר מהפועל תל אביב אז ננצח וככה היה. אני עוד צעיר, רק בן 35, ואמרתי שעד גיל 40 אהיה בליגת העל, יש לי זמן".

"אני לא יודע אם הייתי מוציא יותר כמאמן הפועל תל אביב, כי יש להם מאמן מצוין", החמיא ברקוביץ'. "אם כשמתחיל המשחק אתה נותן כבוד ליריב, אכלת אותה. בינתיים אני עושה עבודה טובה. ארבעה משחקים לא ניצחנו והייתה תקופה לא טובה. החזרתי עם הניצחון הזה לכל המבקרים. נוכל ללכת עם חיזוק בינואר עד הסוף והשאיפה היא לעלות לליגת העל".


ברקוביץ'. יגיע לליגת העל עד גיל 40? (אודי ציטיאט)

עומרי שקל הוסיף: "ניצחון ענק של רצון ושאפתנות ואני מאושר. הקהל הענק של הפועל תל אביב נתן לנו את הדחיפה להתעלות ולנצח כי אוהדים כאלו למרות שהם של היריבה משפיעים גם על שחקני היריב". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי