עגייב עבר להפועל ת"א, כפ"ס במתקפה לאחר החתמת זיקרי

אמיר עגייב
אמיר עגייב | הפועל ת"א, אתר רשמי

קשר בית"ר ירושלים השלים את מעברו כפי שפורסם לראשונה בספורט1: "דחיתי הצעות מליגת העל". גלבאן סירב למרמורק, ניסיון לצרף את חלוץ מוליכת הלאומית בינואר, במועדונו זועמים: "פנו גם לדגו, מנסים לפגוע בנו"

(גודל טקסט)

רכש ראשון לאדומים בחלון ההעברות בינואר: אמיר עגייב עזב את בית"ר ירושלים וחתם היום (חמישי) לעונה וחצי בהפועל תל אביב עם אופציה לעונה נוספת.

על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה בספורט1 כבר בחודש אוקטובר. השחקן ישתכר כ-33 אלף שקל בחודש, קצת פחות ממה שהרוויח בבירה.

"אני מאושר לחתום במועדון ענק כמו הפועל ת"א", אמר עגייב לאחר החתימה. "היו לי הצעות מליגת העל ו-ויתרתי עליהן בשביל להגיע לכאן. עכשיו אני רוצה להתרכז במטרה הכי חשובה – לעזור לקבוצה לחזור אל הליגה הבכירה. יאללה הפועל".

אמיר עגייב. דחה הצעות מליגת העל (הפועל ת
אמיר עגייב. דחה הצעות מליגת העל (אתר רשמי)

כמו כן, מלך שערי הליגה הלאומית רועי זיקרי חתם לעונה הבאה, אך בקבוצה פועלים מול הפועל כפר סבא כדי להעבירו כבר בינואר ומוכנים להציע תמורתו מספר שחקנים, ביניהם איציק שולמייסטר. מאז נודע דבר החתימה, אוהדי הפועל כפ"ס מביעים את זעמם ברשתות החברתיות על כך שהשחקן המוביל שלהם עובר ליריבה הישירה ולאחר מכן גם מועדונו תקף בהודעה רשמית: "הודיעו לנו על כוונתם לנהל מו"מ, אך אנו רואים בשאט נפש את הפנייה, בטח כשזו מגיעה ממועדון המצוי במאבק ישיר על העפלה לליגת העל. אמנם זו פנייה שאינה עולה בקנה עם עבירה תקנונית, אך מטרתה ברורה – לפגוע במועדון שמהווה איום ספורטיבי משמעותי על ניסיונה של הפועל ת"א לשוב לליגה הבכירה.

"לצערנו, הפועל תל אביב נוהגת כך פעם אחר פעם", המשיכה כפ"ס במתקפה, "רק לפני כחודשיים נעשתה פנייה למאמן מסאי דגו, יומיים למפני משחק הצמרת בין השתיים. אי אפשר לשכוח גם את המו"מ שניהלו בעונה שעברה עם בעלים של קבוצה אחרת הנאבקת עמם על הירידה. אולי הייתה זו מן גזירה שהם מצאו את עצמם מצטרפים למסע הנפלא בליגה השנייה. אנו רואים בחומרה רבה את השימוש שעושים בהפועל ת"א במידע על קבוצתנו המגיע ממנכ"ל המועדון רובי רגב ובודקים את הנושא לעומק מכל היבטיו ולא נהסס לפעול בעניין אם וכאשר נגלה שמדובר בדבר עבירה".


זיקרי. חתימתו בהפועל תל אביב עוררה מהומה (דני מרון)

הקשר פדרו גלבאן, שקיבל הודעה מהמאמן קובי רפואה שהוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה, דחה אתמול (רביעי) בנימוס פנייה של אחד מבעלי הפועל מרמורק, שינו זוארץ, להצטרף לקבוצה מתחתית הליגה הלאומית עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. הארגנטינאי שדחה בתחילת השבוע גם הצעה מלורקה שמשחקת בליגה השנייה בספרד הבהיר שהוא מחוייב להפועל תל אביב ומתכוון לעלות איתה לליגת העל.

בתוך כך, לאחר עונש ההרחקה לשני משחקים שספג אתמול רפואה מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, מי שיעמוד על הקווים כבר במשחק נגד מכבי חיפה בגביע המדינה ביום ראשון הוא עוזרו דורון מוכתרי, שיעשה זאת גם במשחק הליגה הקרוב נגד בני לוד.

הבלם אדי גוטליב שנפצע בברכו בהפסד להפועל ראשון לציון עובר טיפולים וינסה היום לשוב לאימונים בהדרגה כדי להכשירו למשחק נגד מכבי חיפה. הערב יחודשו המגעים מול חלוץ מכבי פתח תקווה שלומי ארבייטמן.


ארבייטמן. האדומים יחדשו את המגעים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי