פרסום ראשון: מוליץ' צפוי לעבור להפועל ת"א, ורמוט יחזור?

פייסל מוליץ'
פייסל מוליץ' | ערן לוף

רפואה דורש לחזק את הסגל וסגנית מוליכת הלאומית כבר בשיחות עם חלוץ עכו. גורם בכיר במועדון אישר ניסיון להשיב גם את קשר מכבי חיפה לקדנציה שלישית באדום

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ניצחה הערב 0:1 את בני לוד והגדילה את הפער מהמקום השלישי בדרך חזרה לליגה הבכירה, אבל במועדון לא נחים על זרי הדפנה וכבר חושבים על חיזוק משמעותי לסגל הקבוצה בחודש הקרוב.

האדומים כידוע החלו את העונה עם מוטי איווניר על הקווים, אלא שמחליפו בלמעלה מהחודשיים האחרונים, קובי רפואה, מעוניין לשנות את הסגל הקיים ולספורט1 נודע שהקבוצה אמורה לחזק בימים הקרובים את החלק הקדמי וגורם בכיר בקבוצה אישר שבין המועמדים נמצאים חלוץ הפועל עכו פייסל מוליץ', קשר מכבי חיפה גילי ורמוט וגם ג'ורדן פושה מהפועל רעננה.

המועמד המוביל בשלב זה הוא הסרבי של עכו, פייסל מוליץ' שאף ביקר מוקדם יותר היום (רביעי) במתחם חודורוב לקראת מעברו האפשרי לסגנית מוליכת הליגה הלאומית. מוליץ' הוא המועמד המועדף ואם המו"מ הכספי יעלה בחיוב הוא יוחתם לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת ויהיה אחד השחקנים בעלי השכר הכספי הגבוה בקבוצה.


מוליץ'. מתחתית ליגת העל לצמרת הלאומית? (דני מרון)

שם נוסף אותו רוצים בהפועל תל אביב הוא חלוץ הפועל רעננה ג'ורדן פושה, מלך שערי הליגה הלאומית בעונה שעברה שקיימת אפשרות גבוהה שיגיע לאדומים שרצו אותו גם בקיץ. במקביל, בקבוצה ממתינים להחלטת בעלי קריית שמונה איזי שרצקי אם לשחרר את הקשר דידייה ברוסו.

מעבר לכך, במועדון אישרו מהלך חשאי שמתנהל להחזרתו של גיל ורמוט, ששיחק בקבוצה בשתי קדנציות שונות מ-2008 ועד 2011 ומ-2012 ועד 2015, אז עבר ליריבה העירונית מכבי תל אביב ועורר מהומה לאור העובדה שהעסקה בוצעה מיד לאחר הדרבי. כאמור, גורם בקבוצה אישר והבהיר שאם מכבי חיפה לא תעמוד בדרכו של ורמוט הוא יחזור למען משימת העלייה לליגת העל.


גילי ורמוט. האוהדים ישמחו לקבל אותו בחזרה אחרי המעבר למכבי ת"א? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי