חיזוק משמעותי להפועל כפ"ס: חלוץ נבחרת ליטא חתם

דרווידאס שרנאס
דרווידאס שרנאס | Gettyimages

דרווידאס שרנאס, מלך שערי הליגה של ארצו שהרשית 18 פעמים ב-2017, הצטרף עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. בעברו היה מועמד למכבי חיפה, להפועל ת"א ואף נבחן בבית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא, סגנית המוליכה בליגה הלאומית, השלימה הערב (שלישי) את אחת העסקאות היותר מעניינות של חודש ינואר בישראל. נכון שבשבועיים הראשונים של חלון ההעברות הוא רדום יחסית, אך בכל זאת – לא כל יום נוחת שחקן נבחרת ומלך שערים בישראל, ועוד בליגת המשנה.

מי שחתם בשורות הפועל כפר סבא הוא דרווידאס שרנאס, שחקן נבחרת ליטא שבארצו כבש 18 שערים העונה והתבסס כמלך השערים. החלוץ בן ה-33 חתם עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת אחרי שבעונת 2017, בז'לגיריס, הרשית 18 פעמים. משחקו האחרון היה בנובמבר 2017 ובמהלך השנה הוא גם ייצג את נבחרתו במוקדמות גביע העולם. את העסקה בצעו סוכניו מאיר ריפמן וטום מור.

אם מדובר בשם שמוכר לכם, חובבי הכדורגל הישראלי, הרי שהדבר נובע מכך שלפני שלוש שנים הוא נבחן בבית"ר ירושלים ולפני מספר שנים הוזכר כמועמד לחזק את מכבי חיפה והפועל תל אביב, עוד בימי ההצלחות של השתיים. במהלך הקריירה עבר שרנאס בין השאר בגזיאנטפ ובאלניהספור הטורקיות, ברוס קאונטי הסקוטית, בפרת' גלורי האוסטרלית ובווידזב לודז' הפולנית, במדיה כבש 30 פעמים ב-68 הופעות מ-2009 ועד 2011. במדי הנבחרת יש לו חמישה שערים ב-36 הופעות.


שרנאס מול פויול במוקדמות יורו 2012 (Gettyimages)


כעת הוא ינסה לסייע להפועל כפר סבא לשוב לליגת העל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי