פייסל מוליץ': "בעכו יודעים לאן אני רוצה לעזוב, מחכה לפגישה"

פייסל מוליץ'
פייסל מוליץ' | ערן לוף

החלוץ אמר לספורט1 שמעברו להפועל ת"א קרוב מתמיד: "לא מאמין שמשהו ימנע זאת". נמשכות השיחות עם גילי ורמוט בנסיון לשכנע אותו לעזוב את מכבי חיפה, בכפ"ס הבהירו: "זיקרי פגע בנו, לא אתם". הדיון נדחה בשבוע

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הגיעה הערב (רביעי) לוועדת משמעת בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בשל התפרעות מספר אוהדים במשחק במושבה נגד בית"ר ת"א/רמלה. מאוחר יותר הדיון נדחה בשבוע, כדי שהקבוצה תוכל להציג את הראיות. האדומים תפסו את הזורק, ובשל העובדה כי הם לא הספיקו להשלים את כל הפרטים בנוגע לעניינו של הזורק, הם יגיעו שוב לבית הדין בשבוע הבא. 

הקבוצה ממשיכה בהכנות למשחק החוץ בשישי נגד מכבי הרצלי,ה ומגבירה את המאמצים להתחזק בשניים-שלושה שחקנים מעבר לאמיר עגייב. כפי שפורסם לראשונה, בראש הרשימה נמצא החלוץ של הפועל עכו פייסל מוליץ', שהבהיר לספורט1 את מצבו: "אתמול אמרו לי שיקראו לי לשיחה עם ראשי עכו ואני ממתין לפגישה, הם יודעים שאני מבקש לעזוב ולאן. אני מאמין שלא יהיה מה שימנע את עזיבתי כבר בימים הקרובים". עזיבת המאמן אלדד שביט, שעל פי גורמים בסביבת השחקן מנעו את קבלת השחרור, תאפשר למוליץ' את המעבר למתחם חודורוב.

מאמן האדומים קובי רפואה רוצה גם את דידיה ברוסו מעירוני קריית שמונה, ויש הסכמה של המועדון הצפוני לשחרר אותו. בהפועל תל אביב פועלים מול ברוסו כדי לשנות את דעתו ולהסכים לשחק חצי עונה בליגה הלאומית.

מוליץ'
מוליץ'. מחכה למעבר (דני מרון)

באשר לשחקן נוסף שצפוי להצטרף, החלוץ רועי זיקרי מהפועל כפר סבא, לספורט1 נודע כי היום נערכה פגישה בין יצחק שום לשרון ניסנוב, פגישה בין בעלי המועדונים שדווקא לא נועדה לעניינים כדורגי. עם זאת, במהלך השיחה להפועל תל אביב הובהר שמבחינתם הם לא אלו שפגעו בפועל כפר סבא, ושהאשם הבלעדי מבחינתם במהלך הוא רועי זיקרי ולא הפועל תל אביב – כי הוא זה שפנה לאדומים וישר את הקשר הראשוני. בכיר בהפועל כפר סבא טען בשיחה עם ספורט1: "רועי זיקרי לא ישחק יותר במועדון ולא יעבור להפועל תל אביב, אלא רק בסיום העונה בהתאם לחוזה עליו חתם".

עוד בהפועל ת"א, ארבעת בעלי המועדון פנו לאוהדי הקבוצה בבקשה שלא לגרום למועדון להגיע לבית הדין בשל התנהגות לא ספורטיבית ביציעים. השיחות עם גילי ורמוט ממשיכות בניסיונות לשכנע את ורמוט לבקש ממכבי חיפה לעזוב להפועל תל אביב. בנוסף, בקבוצה ממתינים להסכמת מנהלת הליגה לארח את שני משחקי הרדיוס נגד הפועל עפולה ועירוני נשר באצטדיון בנתניה או בראשון לציון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי