פרסום ראשון: ז'וטאוטאס צפוי להחליף את דגו בהפועל כפר סבא

ריימונדאס ז'וטאוטאס
ריימונדאס ז'וטאוטאס | טוויטר

קשר מכבי חיפה לשעבר קיבל פנייה רשמית והוא נוטה לקחת את התפקיד. יצחק שום לספורט1: "יוצאים לדרך חדשה". המאמן המפוטר התבשר על כך רגעים ספורים לאחר שעלה לרבע גמר גביע המדינה עם 1:3 בדרבי

(גודל טקסט)

דרמה גדולה בהפועל כפר סבא. דקות ספורות לאחר שהירוקים ניצחו 1:3 בדרבי בשמינית גמר גביע המדינה את היריבה העירונית בית"ר מליגה א', המאמן יצחק שום שוחח עם מאמנו, מסאי דגו, והודיע לו על סיום דרכו במועדון.

לספורט1 נודע שיצחק שום לא בזבז הרבה זמן וכבר פנה לריימונדס ז'וטאוטאס, שהיה עוזרו באלניה ולדיקווקז הרוסית ושיחק תחתיו במכבי חיפה ובפנאתינייקוס, והציע לו לאמן את הפועל כפר סבא. קשר הירוקים לשעבר נוטה לקבל את ההצעה וצפוי להשיב בחיוב בימים הקרובים. עד שזה יקרה, שום עצמו יעביר את האימונים. הבעלים של הפועל כפר סבא אמר לספורט1: "אין שום שחקן או מאמן שהוא מעל בעלים של קבוצת כדורגל. אנחנו יוצאים עכשיו לדרך חדשה".

לאחר 19 מחזורים הפועל כפר סבא ניצבת במקום השני בליגה הלאומית, הפסידה רק שלוש פעמים והיא במרחק שלוש נקודות מהפועל תל אביב שבמקום הראשון, אבל לפי מקורביו של דגו הסיבה להודעת הפיטורין היא מפני שהוא לא משתף מספיק את טום שלח, נכדו של הבעלים של יצחק שום.

שלח בן ה-21 פתח העונה בהרכב חמש פעמים בלבד בכל המסגרות ורק שלוש פעמים במסגרת הליגה, וגם אז הוחלף פעמיים והשלים 90 דקות פעם אחת בלבד – בהפסד 1:0 להפועל ראשון לציון. 90 דקות מלאות היו לו גם במשחק גביע המדינה בסיבוב הקודם, ב-2:4 על מכבי פתח תקווה בתום דו קרב פנדלים. בסך הכל הוא שותף ב-12 משחקים בליגה, בגביע הטוטו ובגביע המדינה וכאמור פתח חמש פעמים, בכל שאר המשחקים עלה מהספסל ובדרך כלל לכרבע שעה עד עשרים דקות.


יוצא לדרך חדשה. יצחק שום במהלך הדרבי בגביע המדינה (אודי ציטיאט)

המאמן הבא של הפועל כפר סבא? ז'וטאוטאס בימיו היפים במכבי חיפה (Gettyimages)

הפועל כפר סבא מסרה לאחר המשחק: "מבקשים להודות למסאי דגו על תפקידו כמאמן הקבוצה מתחילת העונה. הבעלים, יצחק שום החליט הערב על סיום העסקתו של מסאי במועדון. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".


מקום שני ורבע גמר לא הספיק. מסאי דגו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי