פירסמן חתם רשמית בהפועל ת"א: "גאה להיות במועדון ענק"

מרווין פירסמן
מרווין פירסמן | דני מרון

הבלגי השלים את הצטרפותו למועדון: "שמח להיות פה, רוצה לעשות היסטוריה עם הקבוצה". אחרי ההפסד לעפולה 1:0, פייסל מוליץ' שוב ביקש מהפועל עכו לקבל את השחרור כדי לעבור לאדומים

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב הפסידה אתמול (שני) להפועל עפולה 1:0, תוצאה שהתקבלה באכזבה ענקית במועדון. שניים מבעלי הקבוצה האחים ניסנוב שוהים בחו"ל, איציק בסין ושרון בבלגיה, ואתמול נערכו שיחות אל תוך הלילה עם השניים בניסיונות לקבל אישור לחזק את הקבוצה. המאמן קובי רפואה ביקש בשיחות שקיים עם השניים לאשר את החתמתו של הקשר דידייה ברוסו מעירוני קריית שמונה, מהלך עליו החליטו הבעלים כי לא יצא לפועל מוקדם יותר.


לכן, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, שבה אופציית פייסל מוליץ' לאחר שחלוץ הפועל עכו פנה פעם נוספת לראשי המועדון וביקש להשתחרר. מוליץ' הגיע למשרדי האדומים היום כדי להשלים את מעברו ואמר לספורט1: "אני מקווה שלא יהיו תקלות של הרגע האחרון, אני רוצה לשחק רק בהפועל תל אביב". כאמור, מזה שבועות רבים רוצה החלוץ לעזוב וכעת לא בפעם הראשונה דורש לקבל את השחרור.





המגן השמאלי הבלגי מרווין פירסמן נכח אתמול במשחק נגד הפועל עפולה, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם עד סיום העונה. הוא יהיה בסגל למשחק הבא נגד מכבי אחי נצרת. פירסמן מסר: "אני מאוד שמח להיות פה וגאה לחתום במועדון ענק כמו הפועל תל אביב. רוצה לעשות היסטוריה עם הקבוצה". השחקן, שיחגוג בחודש הבא 27, שיחק בשנתיים וחצי האחרונות בקמבור ההולנדית. בעבר שיחק בבוורן, אנטוורפן ודורדרכט. 


שחקני הקבוצה עזבו את האצטדיון בפנים נפולות וההפסד של הפועל כפר סבא לא עניין אותם כלל. שחקנים שמיהרו לביתם פלטו בקצרה: "לא מבינים את הצורה בה שיחקנו, כך לא עולים לליגת העל", "המאמן הכין אותנו מצוין, ידענו הכול על עפולה וכלום לא פעל". רבים משחקני הקבוצה התעניינו בסיום היכן חתם יוסי בניון וציינו כי היו מאוד רוצים לראות אותו מגיע כבר לחתום במתחם חודורוב. יחד עם זאת, בניון מעדיף להצטרף למכבי פ"ת. 





קובי רפואה:
"זה המשחק הגרוע ביותר של הקבוצה מאז שהגעתי. כל המערכים לא תפקדו, כאילו השם הפועל תל אביב ינצח ואיתו נעלה לליגת העל. הפועל עפולה ניצחה בצדק, הם היו ראשונים וגם שניים לכל כדור ורצו יותר לנצח. אנחנו לא רצינו יותר מהם. ההגנה הקישור וההתקפה לא עבדו נכון. לא ברור לי למה אחרי שלושה ניצחונות רצופים אנחנו נעצרים. לצערי הכל קרס במשחק, אבל אנחנו נמשיך הלאה".


החילוף המוקדם עוד במחצית הראשונה של מוטי ברשצקי: "מאמן צריך להגיב על דברים שקורים במשחק. לפעמים זה מצליח ולפעמים זה לא, אנחנו נמשיך קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי