המשטרה לא אישרה, הפועל ת"א תארח את נשר ברמת גן

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי

האדומים יקיימו את משחק הרדיוס באצטדיון הלאומי לשעבר, חרף הרצון לשחק בראשל"צ. גוטליב יחזור לאימונים עם מדרסים מיוחדים וצפוי לקבל חוזה ארוך טווח. עגייב: "חזרה לי שמחת החיים, לא קיבלתי הזדמנויות בבית"ר"

(גודל טקסט)

הדרך של הפועל תל אביב חזרה לליגת העל התקצרה אתמול (שני) לאחר ניצחון החוץ באצטדיון בעילוט 0:1 על מכבי אחי נצרת 0:1. פער הנקודות מהמקום השלישי כבר עומד על שמונה נקודות ובקבוצה מקווים להגדילו במשחק הקרוב מול האחרונה בטבלה, עירוני נשר, ביום שישי.

המפגש בשישי הוא משחק רדיוס של האדומים, שעל פי ההודעה הרשמית של מנהלת הליגות אמור היה להתקיים באצטדיון הברפלד בראשון לציון, אך המשטרה לא אישרה את קיום המשחק במגרש בראשל"צ ובשעות הצהריים נקבע רשמית כי הפועל ת"א תיאלץ לארח באצטדיון רמת גן, בו הפסידה במחזור הקודם להפועל עפולה. 

לאחר הניצחון בנצרת, עצרו שחקני הקבוצה לארוחת ערב במסעדה בגבעת אולגה, כשעשרות אוהדים צוהלים הצטרפו לשחקנים. גורם בכיר במועדון סיפר על התרשמותו משחקני הרכש פייסל מוליץ' ומרווין פירסמן שערכו בכורה במדים האדומים: "מוליץ' היה מצוין ועשה פעולות מעולות בעמדת החלוץ המרכזי על מגרש שקשה לשחק עליו. זהו רכש גדול שבהמשך העונה נראה את האיכויות שלו. פירסמן עוד צריך להתאקלם בישראל, בסך הכל היה לו משחק יציב".

אדי גוטליב יחזור היום לאימונים עם מדרסים מיוחדים. השחקן מתקשה לתפקד כבר תקופה ארוכה בשל בעיה בקרסול ברגלו השמאלית, בעיה שנובעת מפציעה אותה הוא גורר כבר כשנה וחצי. בשבוע הבא אמור הבלם להיפגש עם ראשי המועדון, שיציעו לו חוזה ארוך טווח, בדומה לאביחי ידין ואוראל דגני.

אמיר עגייב. חזרה לו שמחת החיים (מאור אלקסלסי)
אמיר עגייב. חזרה לו שמחת החיים (מאור אלקסלסי)

המאמן קובי רפואה אמר: "זה היה משחק טוב שלנו על מגרש שקשה לשחק עליו. השחקנים גילו אופי מיוחד ובאו מוכנים טקטית למרות הלחץ מההפסד להפועל עפולה. לא מפריע לי הדיבור על זה שהקבוצה תעלה ליגה בהליכה, אנחנו עובדים קשה ואמשיך בדרך שלי כדי לעלות לליגת העל".

מאושר במיוחד היה כובש שער הניצחון אמיר עגייב: "עברתי תקופה קשה בשנה וחצי האחרונות עם פציעות וחוסר מזל. גם כשיכולתי לשחק בבית"ר ירושלים לא קיבלתי את ההזדמנויות. המטרה שלי היא לעזור להפועל ת"א לעלות לליגת העל. כאן חזרה לי שמחת החיים וכאן אני מקבל את ההזדמנות לשחק ולהוכיח את עצמי. אמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי