מוליץ': באתי לעזור למועדון הגדול בארץ לחזור לליגת העל

מוליץ'
מוליץ' | מאור אלקסלסי

החלוץ הסרבי שהגיע מעכו התראיין לאתר הפועל תל אביב: "מקווה בעתיד להפוך פה לדומיננטי". הצוות המקצועי קיים שיחות עידוד עם ברשצקי, שלאחרונה חלה ירידה חדה ביכולתו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תסיים ביום שישי עם משחקי הרדיוס שספגה כשתארח באצטדיון רמת גן את האחרונה בטבלה עירוני נשר, ובמועדון מעריכים שכחמשת אלפים אוהדים יגיעו למשחק כדי לתת לשחקנים של המאמן קובי רפואה רוח גבית.

בהפועל תל אביב מנסים להבין את היכולת החלשה של מוטי ברשצקי, שמזה תקופה מתקשה לשוב ולהציג את היכולת הטובה של העונה שעברה ותחילת העונה הנוכחית. ברשצקי אף מוחלף לאחרונה בעקבות יכולתו, מול הפועל עפולה לפני עשרה ימים הוחלף בשל כך כבר במחצית הראשונה. 

הצוות המקצועי מקיים עם ברשצקי שיחות עידוד ושיחות כדי להחזירו להיות שחקן מוביל במועדון ושחקנים בקבוצה מספרים כי ברשצקי מתאמץ מאוד באימונים והם משוכנעים שהוא יחזור לעצמו. אפשר שהצוות המקצועי של הפועל תל אביב יחליט לאחר האימון המסכם מחר להוריד לחץ ממוטי ברשצקי ולספסלו נגד נשר. 

עוד במועדון, הבלם אדי גוטליב ששב אתמול לאימונים עם מדרסים מיוחדים בשל הפציעה הארוכה בעקב רגלו, התקשה לרוץ ולשחק עם המדרסים למרות שבאימון הבוקר הוא חש הטבה. ההחלטה אם להחזיר את אדי גוטליב לסגל נגד עירוני נשר תתקבל לאחר האימון המסכם מחר. בהפועל תל אביב זוכרים את ההפסד לעירוני נשר בסיבוב הראשון וההכנות יהיו נגד מערך הגנתי מעובה של האורחים ויציאה להתקפות מתפרצות.

גוטליב. החלטה בעניינו תתקבל לאחר האימון המסכם (אודי ציטיאט)

"כולם כאן בהפועל תל אביב הם כמו משפחה ואני שמח להיות חלק מהקבוצה", כך אמר פייסל מוליץ' שהגיע לאחרונה מהפועל עכו לאתר הרשמי של האדומים,"עברתי הרבה מקומות, כך שאני רגיל למעברים".

החלוץ הסרבי שעבר לקראת סוף החלון של ינואר הוסיף: "אין הבדל גדול בין ליגת העל לליגה הלאומית. הגעתי להפועל תל אביב כדי לעזור למועדון הגדול הזה לחזור למקום שמגיע לו, ליגת העל. עבורי זה המועדון הגדול בישראל, עם הקהל הטוב ביותר ואני מקווה שבעתיד אהפוך פה לדומיננטי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי