גרינברג עשוי לעזוב את הפועל ת"א, אוהדים חיכו בסיום לגוטליב

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

מיד לאחר ה-0:3 על עירוני נשר, מחה הקהל האדום מחוץ לאצטדיון רמת גן על כוונת ההנהלה לשדרג את חוזהו של הבלם. אחד מבעלי המועדון שוקל לעזוב: "הגעתי לעזור ואני מקווה שאוכל לזוז הצידה"

(גודל טקסט)

לא שקט במתחם חודורוב. נכון שהפועל תל אביב פוסעת בביטחון בחזרה לליגת העל לאחר ניצחון על עירוני נשר 0:3, לאחריו צמח פער הנקודות מהמקום השלישי לכדי 9 נקודות, אולם מסתמן כי אחד הבעלים, זאב גרינברג, עשוי לעזוב עד הקיץ.


גרינברג סיפר אתמול כי בימים האחרונים הוא קיים שיחות עם האחים איציק ושרון ניסנוב, שותפים בבעלות על המועדון, והבהיר: "באתי למועדון כדי להציל ולעזור לו לשרוד ולא להפוך להיות הבעלים. אני לא עוזב חד צדדית וממתין לגורם שיגיע וירכוש את חלקי, כך שאוכל לזוז הצידה". מסתמן שישנם מספר גורמים עסקיים אשר מוכנים להגיע למתחם חודורוב כשהמועדון ישוב לקדמת הבמה וההמתנה כעת היא להתפתחויות בנושא חובות העבר לשחקנים דרך תביעות אופ"א ופיפ"א.




אם לא די בכך, מאות אוהדי הפועל תל אביב מחו הערב לפני, במהלך ואחרי המשחק נגד עירוני נשר (0:3) נגד הבלם אדי גוטליב, שהקבוצה אמורה לשדרג את חוזהו ולקבוע עבורו תג מחיר בו יוכל להשתחרר לאלתר. כבר לפני המשחק לפני כ-200 אוהדים קיללו את הבעלים זאב גרינברג, עוד לפני הפרסום על האפשרות שיעזוב, מכיוון שנכח באיזור והוא הואשם כי הוא זה שדחף ודוחף להשאיר את הבלם במועדון. ביציע גם הונף שלט נגד הבלם, ובו נכתב "גוטליב הביתה".


גוטליב, שלא שיחק היום מכיוון שאינו כשיר במאת האחוזים, נותר אחרון בחדרי ההלבשה, עד אחרי שהאוהדים באצטדיון רמת גן כבר התפזרו. עם זאת, עשרות המתינו לו ליד שער חניית הרכבים ודרשו בקולי קולות שלא להחתימו, תוך כדי שירת "לא רוצים את גוטליב בהפועל".



גוטליב. דרכו באדום תסתיים בכל זאת בקיץ? (דני מרון)


בהפועל תל אביב לא החליטו בשלב זה כיצד לפעול, אבל הבהירו שלגוטליב חוזה לשנתיים וחצי נוספות וכי הוא ימשיך בהפועל תל אביב עד תום העונה לכל הפחות, אלא אם תגיע הצעה כספית חדשה ממועדון אחר בארץ או באירופה. כזכור, גוטליב והפועל תל אביב היו בסכסוך מתמשך במשך חודשים, ורק לאחר הליך בוררות נקבע כי לא ישוחרר. הוא שב לסגל כעבור מספר חודשים ולא עזב את הקבוצה על אף ניסיונותיו להשתחרר בקיץ ובנובמבר פתח לראשונה העונה בהרכב.


ללא כל קשר לגוטליב, בסיום ה-0:3 על עירוני נשר אמר המאמן קובי רפואה: "יש עוד 16 משחקים עד תום העונה ואני לא אתן לזה לבלבל אותי. הפועל תל אביב תעלה בכוח ובמוח, כי אין מאמן שלא רוצה להיות בהפועל תל אביב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי