רפואה: כל מאמן רוצה לאמן את הפועל תל אביב בליגת העל

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

אחרי ה-0:3 על עירוני נשר, מאמן האדומים התייחס לעונה הבאה: "מדברים על זה בחדרי חדרים, קודם צריך לעלות ליגה". מוליץ': "עבורי הפועל ת"א היא המועדון הגדול בישראל"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה אתמול (שישי) פער של תשע נקודות מהמקום השלישי לאחר שהביסה את עירוני נשר 0:3 במסגרת המחזור ה-22 בליגה הלאומית, ומסתמן שהדרך חזרה לליגת העל נסללת לה בביטחון. המאמן קובי רפואה כבר דיבר על העונה הבאה: "אין מאמן שלא רוצה לאמן את הפועל תל אביב בליגת העל. הפועל זאת אימפריה ועדיין אני לא מתעסק בזה כי יש המון זמן. מדברים על זה בחדרי חדרים, אבל קודם צריך לעלות ליגה. יש מטרה ברורה לעלות ליגה ונעשה זאת במוח, בכוח ובכדורגל אטרקטיבי ויפה".

האיש שרכש אתמול את אהבת אוהדי הפועל תל אביב הוא פייסל מוליץ', עליו אמר מאמן עירוני נשר עידן בראון: " פייסל מוליץ' הוא חלוץ אדיר שפירק את שלושת הבלמים ואת ההגנה שלנו. הוא חלוץ עם נוכחות מרשימה ברחבה וגם סביבה, ובהחלט חלוץ מעניין מאוד הגיע להפועל תל אביב".

מי שנשמע פחות נלהב מהחלוץ הסרבי, אולי כדי שלא לגרום לו להרים את הראש, היה דווקא מאמנו קובי רפואה: "מוליץ' עושה את העבודה כמו שצריך ובשביל זה הבאנו אותו. כשחלוץ חדש מגיע הוא בא כי זה המקצוע שלו ולא צריך לתת לו בונוס על גול שהוא מבקיע". על מוטי ברשצקי ואדי גוטליב אמר המאמן: "לברשצקי היה משחק טוב והוא עם הפנים קדימה. הוא בחור צעיר וצריך לעודד, לדבר ולכוון אותו. אדי גוטליב הוא נכס להפועל תל אביב, המטרה היא להשאיר אותו וזה מה שיקרה". הבלם היה אחרון העוזבים את אצטדיון רמת גן ולא הסכים לדבר על מחאת חלק מהאוהדים נגדו.


מוליץ'. מרוצה מההגעה לאדומים (אודי ציטיאטש)

מוליץ' עצמו הסביר כי משמעות השם פייסל היא מלך, והתייחס גם למשחק: "מהיום שהייתי לראשונה במתחם האימונים רציתי לשחק בהפועל תל אביב. זה לקח מעט זמן, אבל הסתדר בסוף ואני לא רוצה להיכנס לכל הסיפור הזה. הפועל תל אביב הייתה אלטרנטיבה טובה לעכו. עבורי היא המועדון הגדול בישראל וזה מתאים לי כי הקבוצה משחקת כדורגל פתוח והתקפי. המשימה לעלות ליגה עם הקבוצה ואחר כך נראה איך ממשיכים הלאה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי