כפ"ס וז'וטאוטאס מעדו גם מול אחי נצרת, ת"א/רמלה במקום ה-3

ריימונדס ז'וטאוטאס
ריימונדס ז'וטאוטאס | עדי אבישי

המאמן הליטאי עדיין ללא שער זכות מאז הצטרף לירוקים, קבוצתו סיימה ב-0:0 בעילוט וראתה את זיו אריה וקבוצתו חולפים על פניהם בזכות 0:2 ביתי על נצרת עילית. קטמון שבה למסלול הניצחונות בנשר

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני), ובמוקד חלוקת הנקודות בקרב הצמרת בין מכבי אחי נצרת להפועל כפר סבא – עבור האורחת היה זה מחזור שישי ברצף ללא ניצחון, כך שריימונדס ז'וטאוטאס רשם שלושה משחקים (כולל בגביע) ובהם קבוצתו לא מצאה את הרשת כלל.

עוד הערב, בית"ר תל אביב/רמלה ניצחה בביתה 0:2 את הפועל נצרת עילית וטיפסה עד למקום השלישי בליגה, הפועל קטמון התגברה בחוץ על נועלת הטבלה עירוני נשר, קטעה רצף של שלושה הפסדים וטיפסה למקום החמישי.


מכבי אחי נצרת – הפועל כפר סבא 0:0

קרב הצמרת בעילוט הסתיים ללא שערים. המארחים, שבארבעת המחזורים האחרונים ניצחו פעמיים והפסידו פעמיים, שוב לא השכילו לצבור שלוש נקודות מול מי שנראתה כעולה בטוחה עד לא מזמן, אבל רשמה מחזור שישי ברצף ללא ניצחון ומאמנה ריימונדס ז'וטאטואס מחכה לשער זכות ראשון מאז מונה בתחילת החודש.

חלוקת הנקודות משמעותה שהפועל כפר סבא נותרה במקום הרביעי, במאזנה 38 נקודות בדיוק כמו להפועל עפולה, והיא רחוקה שתי נקודות מסגנית המוליכה הפועל ראשון לציון. אחי נצרת נותרה במקום השמיני והיא עם 35 נקודות, עדיין במרחק די מינימלי מהכרטיס השני לליגה הבכירה בתום העונה.


בית"ר תל אביב/רמלה – הפועל נצרת עילית 0:2

יוג'ין אנסה כבש בבעיטה ממש מקו השער בדקה ה-50, הכפיל את היתרון בתוספת הזמן והעניק לקבוצתו את הניצחון הרביעי שלה ברציפות, בזכותו היא כבר במקום השלישי עם 39 נקודות, רק נקודה מניר ברקוביץ' והכתומים מראשל"צ שבמקום השני. לעומתה, האורחת נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ונותרה במקום התשיעי עם 32 נקודות.


עירוני נשר – הפועל קטמון 1:0

אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, האדומים מהבירה התארחו אצל נועלת הטבלה והשכילו לשוב למסלול הניצחונות משער של ג'ורג' אקפביו כעבור 59 דקות. בעוד נשר נראית בדרכה הבטוחה בחזרה לליגה א', היא עם 10 נקודות בלבד, קטמון בזכות הניצחון טיפסה למקום החמישי, היא עם 37 נקודות ולמעשה עדיין נמצאת חזק בתמונת העלייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי