1:1 דרמטי לחדרה מול ראשל"צ, 0:3 לכפ"ס על נשר

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | אודי ציטיאט

שחקניו של ניר ברקוביץ' ספגו שער שוויון שלוש דקות בתוך תוספת הזמן וירדו למקום השלישי. ניצחון ראשון לז'וטאוטאס. 0:2 ללוד בחוץ על הפועל פ"ת, 0:2 לרמה"ש על עפולה. 0:1 למרמורק על אחי נצרת

(גודל טקסט)
המחזור ה-24 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. הפועל חדרה אירחה את הפועל ראשל"צ, פיגרה 1:0 וכבשה שער שוויון דרמטי בתוספת הזמן. בני לוד התארחה אצל הפועל פ"ת החלשה וגברה עליה 0:2.


הפועל רמת השרון פגשה במגרשה את הפועל עפולה וניצחה 0:2, מכבי אחי נצרת יצאה למשחק חוץ מול הפועל מרמורק, הרחובותים ניצחו 0:1 והפועל כפ"ס אירחה את נועלת הטבלה, עירוני נשר והביסה אותה 0:3 אחרי תקופת בצורת ארוכה.




הפועל חדרה – הפועל ראשל"צ 1:1
החבורה של ניר ברקוביץ' הגיעה למשחק בכושר טוב כשהיא במקום השני בטבלה והיום היא קיוותה לרשום את ניצחונה השלישי ברציפות, אך ספגה שער שוויון דרמטי על סף שריקת הסיום, וירדה למקום השלישי בטבלה. כבר בדקה התשיעית עלתה ראשל"צ ליתרון של 0:1.  אזוצ'קו אוגו השאיר לעמרי שקל כדור עם העקב, הקשר היתל בהגנת המארחת ומול אוסטין אג'ידה בעט לרשת. בדקה 19 הורחק מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן אחרי שמחה בקולניות נגד השופט טל זטלמן וזרק את בקבוק המים שהחזיק בידו לדשא. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הצליחה חדרה להשוות על ידי הסקורר שלה סמיר באירקטרביץ', ששלח את הכדור לרשת האורחת.


הפועל כפ"ס – עירוני נשר 0:3
אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון החבורה של ריימונדס ז'וטאוטאס שבה למסלול הניצחונות והיא עשתה זאת בצורה משכנעת מול נשר החלשה. הניצחון החזיר את הירוקים מהשרון למקום השני בטבלה. הפועל כפ"ס עלתה ל-0:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, בזכות פנדל מפוקפק אחרי שעוז פרץ נפל ברחבה. עומר פדידה בעט מהנקודה הלבנה פנימה. בדקה ה-63, הפועל כפ"ס עלתה ל-0:2: בעיטה של פרץ נהדפה לא טוב על ידי ניב אנטמן דרווידאס שרנאס הגיע ראשון לכדור החוזר וכבש מקרוב. פיטר נווארה השלים את המלאכה עבור הירוקים כשכבש את השער השלישי בדקה ה-75.



ז'וטאוטאס. סוף סוף ניצחון (עדי אבישי)


הפועל מרמורק – מכבי אחי נצרת 0:1
המאחת המשיכה במסע ההתאוששות הנפלא שלה, האורחת המשיכה לשקוע. בדקה ה-21 עלתה מרמורק ל-0:1: ים ששון הגביה לרחבה עידן שריקי המשיך לעברו של פדרו גלבאן שבעט חזק לפינה הימנית של השער ופנימה.


הפועל רמת השרון – הפועל עפולה 0:2
אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון הצליחה החבורה של חיים שאבו ללקט שלוש נקודות ביתיות יקרות במשחקה מול הקבוצה המפתיעה מהעמק. רמת השרון עלתה ליתרון 0:1 בדק ה-58. בן בן יאיר קיבל כדור טוב מפאדי זידאן ושלח כדור אדיר לחיבורים בחצי מספרת. מבשל השער הראשון, פאדי זידאן השלים את המלאכה כשקבע 0:2 לרמת השרון בדקה ה-82. הרבה אוויר לנשימה לשחקניו של שאבו שכבר ראו את התחתית המאיימת מתקרבת.


הפועל פ"ת – בני לוד 2:0
המארחת כבר עם שלושה הפסדים רצופים, שיחקה היום בביתה עם רפי כהן כמאמן זמני, נוצחה והמשיכה לגלות יכולת חלשה. מי עוד זוכר את ההצהרות בתחילת העונה על כוונות העלייה לליגת העל. האורחת מלוד ליקטה שלוש נקודות יקרות. בני לוד עלתה ל-0:1 בדקה ה-29. דייגו סאליס קיבל כדור מחן ראובן והמשיך בנגיעה מתוך הרחבה לרשת. בדקה ה-53, כבר 0:2 ללוד. חן ראובן מבשל השער הראשון כבש, לאחר שגלגל מקרוב לרשת כדור שאיבדה הגנת המארחים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי