הדרך לליגת העל סלולה: 0:2 להפועל ת"א אצל הפועל קטמון

אדי גוטליב
אדי גוטליב | דני מרון

טל בנש נגח את הראשון (50), אמיר עגייב הכפיל מהנקודה הלבנה (79) והאדומים הגדילו את הפער מהמקום השלישי לשמונה נקודות למרות יכולת ממש לא משכנעת בטדי. בשבוע הבא: הפועל כפר סבא במושבה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב, מוליכת הליגה הלאומית, הגדילה הערב (שני) את הפער מהמקום השלישי לשמונה נקודות אחרי ניצחון החוץ בטדי 0:2 על הפועל קטמון. שחקניו של קובי רפואה נראים כמי שעושים את דרכם בביטחה בחזרה אל עבר ליגת העל, אחרי שנת גלות בודדת בלאומית.


המחצית הראשונה התנהלה דווקא ביתרון של המארחת שלא הצליחה לכבוש. המחצית השנייה כבר הייתה שייכת לאורחים שכבשו שער יתרון בדקה ה-50 מנגיחה של טל בנש אחרי כדור קרן שהוגבה משמאל. בדקה ה-79 כבש אמיר עגייב את השער השני, בפנדל, אחרי שמוליץ' הוכשל ברחבה.




הפועל תל אביב רשמה משחק רביעי מבלי לספוג שער, אחרי שלושה ניצחונות ותיקו אחד. קטמון לעומת זאת עם הפסד בית שלישי ברציפות וארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים.

 


אוהדי הפועל תל אביב בטדי (דני מרון)



ינקו מונע כיבוש (דני מרון)


הרכבים
הפועל קטמון: ברק לוי, תומר לוי, יוגב לרמן, נועם חפצדי, ירון טסלאר, ז'וליו סזאר, ירדן אבוחצירה, אבירם ברוכיאן, אבישי כהן, מיקו ממן, ג'ורג' אקפביו..


הפועל תל אביב: אריק ינקו, אוראל דגני, טל בנש, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, אביחי ידין, ניר לקס, מוטי ברשצקי, אמיר עגייב, שחר הירש ופייסל מוליץ'.



אדי גוטליב וקובי רפואה חוגגים בטדי אחרי ה-0:1 (דני מרון)


מהלך המשחק
דקה 50, 0:1 להפועל תל אביב: כדור קרן הוגבה משמאל לתיבת החמש, טל בנש התרומם מצוין ונגח חזק לרשת.



שלטי האחווה של אוהדי המארחת (דני מרון)


דקה 79, 0:2 להפועל תל אביב: כדור עונשין מ-11 מטרים לקבוצתו של רפואה, אחרי שסזאר הכשיל את מוליץ' ברחבה. אמיר עגייב בעט חזק ומדויק מהנקודה הלבנה, פנימה.



אמיר עגייב אחרי ה-0:2 (דני מרון)


עוד שני משחקים נערכו הערב בלאומית:
הפועל רמת גן עם מאמנה החדש דני גולן, השיגה שלוש נקודות יקרות בתחתית אחרי ניצחון ביתי 0:2 על בית"ר תל אביב/רמלה. אור ברוך כבש ראשון (55), עופרי ארד קבע 0:2 בדקה ה-62. אופק פישלר האורח הורחק בדקה ה-62. הרמוני איקנדה המארח ראה גם הוא את הכרטיס האדום שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. רמת גן נותרה במקום ה-14 בטבלה.


מכבי הרצליה שקועה עמוק בתחתית מתחת לקו האדום. הערב היא הובסה 5:1 בנצרת עילית. יהב גורפינקל קבע 0:1 למארחת כבר בדקה הרביעית, חוליו סזאר כבש את השני (14), גיא דיין העלה ל-0:3 (39). בדקה ה-76 רשם עלי כנאנה 0:4 לנצרת עילית. ריף מסיקה צימק ל-4:1 בפנדל בדקה ה-85. כנאנה חתם את התוצאה שתי דקות בתוך תוספת הזמן כשקבע 1:5 מרשים לנצרת עילית. עלאא ג'אפר מהרצליה ספג כרטיס אדום (57).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי