ינקו: מעריך שכפ"ס תהיה העולה השנייה, אולי עפולה תפתיע

אריק ינקו
אריק ינקו | דני מרון

שוער הפועל ת"א ניתח ב-103FM את יחסי הכוחות בלאומית ("אין סיכוי שהפועל ר"ג תרד"), ביקר במרומז את איוניר ("מאז שרפואה הגיע הקבוצה עובדת באימונים כמו שצריך משחקת כדורגל נכון") וסיפר על המהפכה הצפויה

(גודל טקסט)

שוער הקבוצה אריק ינקו התראיין הערב (שלישי) ל-103FM ודיבר על הניצחון החשוב מול הפועל קטמון, העבודה תחת קובי רפואה וגם ניתח את יחסי הכוחות בליגה הלאומית עוד לפני שקבוצתו הבטיחה את העלייה.

הניצחון על קטמון: "עשינו ניצחון חשוב ומשמעותי. אנחנו מודעים למקום בו אנחנו נמצאים. אנחנו הפועל ת"א וצריכים להוכיח שמגיע לנו להיות פה".

השינוי בתקופה האחרונה: "אנחנו עובדים קשה. קובי רפואה מכין אותנו לכל משחק בפני עצמו. בכדורגל אין שחור ולבן, היו תקופות פחות טובות, אני לא יודע איפה לשים את האצבע שחל השינוי".


העבודה של רפואה
: "ברור שקובי הביא את השינוי. אין ספק, הוא עשה שינוי גדול בקבוצה. מאז שהוא הגיע הקבוצה יותר טובה ומשחקת כדורגל יותר נכון. אנחנו עובדים באימונים כמו שצריך".

אריק ינקו. מנתח את היריבות (דני מרון)
אריק ינקו. מנתח את היריבות (דני מרון)

החשיבות של הקהל: "אנחנו לא מרגישים שיש לנו יתרון לפני המשחק, להיפך. אנחנו מרגישים שמכל הפסד שלנו עושים כותרות ולנו יש רק מה להפסיד במשחקים כאלה. השחקנים ממול מרגישים את זה ונלחמים על החיים שלהם".

מאבקי הצמרת: "ניצלנו את המעידה של כפר סבא. אנחנו הקבוצה הכי איכותית בליגה, יש לנו את השחקנים הכי איכותיים".

קובי רפואה. אצל הקבוצה מתאמנת כמו שצריך (דני מרון)
קובי רפואה. אצל הקבוצה מתאמנת כמו שצריך (דני מרון)

עתיד השחקנים בליגת העל: "אני מאמין שאחרי שנעלה בעזרת השם הבעלים והמאמן ידברו על העונה הבאה ומטבע הדברים ברור שיביאו 10-11 שחקנים חדשים. מה שבא ברוך הבא, אני מאמין ביכולות שלי, כבר הוכחתי את היכולת שלי בליגת העל. הביעו בי אמון עם חוזה לשלוש שנים".


העולה השנייה והיורדת
: "הכל צפוף, אני מעריך שבסוף כפר סבא תעלה. אולי עפולה תפתיע. אין סיכוי שהפועל רמת גן תרד ליגה. אני לא מבין איך הם בתחתית".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי