ראשל"צ שנייה אחרי 0:0 בלוד, הרצליה מתקרבת לליגה א'

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | אודי ציטיאט

שחקניו של ניר ברקוביץ' חלפו על פני כפ"ס שנחה היום. 0:2 להפועל ר"ג על קבוצתו של טלקר. ניצחון בכורה לקשטן, 0:2 עם הפועל פ"ת על בית"ר ת"א/רמלה

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. במוקד, זה שבו אירחה בני לוד את הפועל ראשון לציון ואשר הסתיים ב-0:0. בזכות הנקודה עלו שחקניו של ניר ברקוביץ' למקום השני בטבלה. בית"ר ת"א/רמלה פגשה במגרשה את הפועל פתח תקווה עם מאמנה החדש תומר קשטן. האורחים ניצחו 0:2.

מכבי הרצליה אירחה את הפועל רמת גן לקרב תחתית, נוצחה 2:0 והיא בדרך הבטוחה לליגה השלישית. רמת השרון התארחה אצל מכבי אחי נצרת ונוצחה 2:1. הפועל עפולה פגשה במגרשה את הפועל נצרת עילית למשחק רב שערים שהסתיים ב-2:2.

בני לוד – הפועל ראשל"צ 0:0
המארחת, הגיעה למשחק אחרי שהשיגה שני ניצחונות מרשימים על הפועל פ"ת והפועל ר"ג. מנגד, שחקניו של ניר ברקוביץ' ידעו שתיקו או ניצחון יעלו אותם למקום השני, לפחות זמנית. המשחק הסתיים בלא שערים והכתומים אכן החליפו מקומות בצמרת עם הפעל כפר סבא שלא שיחקה היום.

הפועל עפולה – נצרת עילית 2:2
שחקניו של אופיר חיים, פגשו את האורחת שהגיעה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים תוך בריחה מרשימה מהתחתית. זה היה קרב מרתק עם ארבעה שערים.


הוכנבוים. תיקו רב שערים (ערן לוף)

הפועל עפולה עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-18. שגיא דרור קיבל את הכדור בצד שמאל, חתך למרכז ומחוץ לרחבה בעט חזק לרשת. בדקה ה-53, נצרת עילית השוותה ל-1:1: גיא דיין קיבל כדור על סף רחבת ה-16 ובבעיטה נהדרת לחיבורים החזיר את קבוצתו למשחק. בדקה ה-58 מהפך, 1:2 לאורחים.  כנענה הגביה לראשו של חוליו סזאר שנגח מקרוב לרשת. בדקה ה-61 עפולה השוותה ל-2:2: אליאור סיידר בעט לקורה, מתיאס מרטין המשיך  מקרוב לרשת.

בית"ר ת"א/רמלה – הפועל פ"ת 2:0
האורחת, המחזיקה בתואר הקבוצה המאכזבת של העונה, הגיעה למשחק עם מאמנה החדש תומר קשטן בבכורה על הקווים והשיגה ניצחון יקר אחרי תקופת בצורת ארוכה. בדקה ה-65, עלתה הפועל פ"ת ליתרון 0:1: ירין חסן, שחזר מפציעה, נגח לרשת, אחרי כדור קרן משמאל. בדקה ה-85, 0:2 לפתח תקווה. ברנקו מיכאילוביץ' כבש בפנדל שנפסק לזכות האורחים אחרי שרומריק אטו עצר את הכדור בידו על קו השער והורחק.


תומר קשטן. ניצחון בהופעת הבכורה (ערן לוף)

מכבי הרצליה – הפועל ר"ג 2:0
מפגש תחתית לוהט במיוחד. המארחת שקועה במקום הלפני אחרון בטבלה והיא אירחה את הרמת גנים עם דני גולן על הקווים. ההפסד הביתי מקרב את הרצליה לליגה השלישית. בדקה ה-60, הפועל ר"ג עלתה ל-0:1: לירן רוטמן קיבל כדור בצד שמאל של הרחבה חתך למרכז ובעט לרשת. בדקה ה-69 כבר 0:2 לאורחים, אחרי פנדל מדויק של אור ברוך לפינה השמאלית של השער.

מכבי אחי נצרת – רמת השרון 1:2
שחקניו של שלומי דורה התרחקו זה מכבר מהמאבק על מקום המוביל לליגת העל, אירחה את שחקניו של חיים שאבו שאחרי פתיחת עונה מצוינת, התקרבה לתחתית. בדקה 37, אחי נצרת עלתה ליתרון 0:1: מוחמד חטיב קיבל כדור על סף רחבת ה-16, ומהאוויר בעט לחיבורים. בדקה 39, אחי נצרת עלתה ל-0:2: כדור קרן משמאל הגיע לראשו של יא יא פטי, שנגח פנימה. רמת השרון צימקה ל-2:1 בדקה ה-62. קייס גאנם עצר את הכדור ברחבה ובעט בחצי גובה לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי