גדולה על הליגה: 0:4 מרשים להפועל תל אביב על כפ"ס

מרווין פירסמן
מרווין פירסמן | אודי ציטיאט

מוליץ' כבש בנגיחה כבר אחרי שתי דקות והשלים צמד לקראת הסיום, עגייב הכפיל את היתרון וחוגי נעץ את המסמר האחרון. הפער מהירוקים שבמקום השלישי גדל ל-11 נקודות. עוד הערב: חדרה ניצחה בקטמון, מרמורק בנשר

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב לא מציגה יכולת טובה ברוב שלבי העונה, ספגה לא מעט ביקורות על איכות המשחק בליגת המשנה, אבל הערב (שני) היא הציגה את משחקה הטוב ביותר העונה, הביסה 0:4 קליל את המדורגת השלישית הפועל כפר סבא וברחה לה להפרש של 11 נקודות בדרך הבטוחה לליגה הבכירה.


האדומים נהנו במיוחד משחקני הרכש שהגיעו בינואר, פייסל מוליץ' ואמיר עגייב, שתוך 11 דקות העלו את הקבוצה ליתרון כפול בדרך לתבוסה המרשימה. החלוץ הגבוה בישראל כבש בנגיחה כבר בדקה השנייה, הרכש מבית"ר הכפיל בדקה ה-11 ומוליץ' אף השלים צמד בדקה ה-84, לא לפני שדור חוגי קבע 0:4 בדקה ה-88 וסיים עם שער ובישול ב-9 הדקות בהן שיחק.




לאדומים היה ניצחון שביעי בתשעת המשחקים האחרונים ועוד יותר בולטת העובדה שהם ספגו רק שער אחד בתשעת משחקים אלה, בהפסדם היחיד באותה ריצה ב-1:0 הביתי לעפולה. לעומת זאת, החבורה של ריימונדס ז'וטאוטאס קיוותה לחבר ניצחון שני ברציפות אחרי שלא התקשתה להביס את נועלת הטבלה נשר במחזור שעבר, אולם שוב לא השכילה לכבוש – כפי שקרה בכל משחקיה תחת הליטאי למעט הניצחון על נשר – ונותרה במרחק נקודה מראשון לציון שבמקום השני.



מוליץ' כובש בדקה השנייה. בליץ אדום בדרך ל-0:4 מוחץ (אודי ציטיאט)


הרכבים

הפועל תל אביב: אריק ינקו, עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, אביחי ידין, ניר לקס (אור אוסטוינד, 77), אמיר עגייב (דור חוגי, 81), מוטי ברשצקי, פייסל מוליץ' (אופיר טקיאר, 86), שחר הירש.


הפועל כפר סבא
: ניקיטה חייקין, יובל יוסיפוביץ', סהר בראון, דושאן מאטוביץ', מיקי יאזו (ניסן דנון, 43), בן כאווז, סתיו נסיקובסקי, עומר פדידה, עוז פרץ (יהב אפריאט, 63), פיטר נאוורה, דרווידאס שרנאס (עידן דוד, 81).



מהלך משחק
דקה 2, 0:1 להפועל תל אביב!
דשואן מאטוביץ' ביצע עבירה שעלתה לו בכרטיס צהוב, מוטי ברשצקי הגביה כדור מדויק מימין ופייסל מוליץ', השחקן הגבוה בליגות הבכירות בישראל, שם את הראש והעלה את קבוצתו ליתרון ראשון.


דקה 11, 0:2 להפועל תל אביב! האדומים שוטפים את הדשא ובשלב מאוד מוקדם של המשחק עלו ליתרון כפול. ניר לקס הכניס כדור עומק פנטסטי לאמיר עגייב, שמצא את עצמו באחד על אחד ושחרר ברגל שמאל כדור חזק שפגש את הרשת.



פירסמן ועגייב אחרי היתרון הכפול (אודי ציטיאט)


דקה 42: מיקי יאזו נפצע בברכו ונאלץ לנטוש את כר הדשא. בצוות הרפואי של הפועל כפר סבא חוששים שמדובר בקרע שישביתו עד תום העונה.



מיקי יאזו. החלמה מהירה למגן (אודי ציטיאט)


דקה 58: ניסן דנון מסר ברשלנות לכיוון שערו וכמעט סידר לשחר הירש את השלישי של הפועל תל אביב, החלוץ הצליח לגעת בכדור אבל נעצר אצל חייקין.


דקה 64: אמיר עגייב עם כדור חד מאגף ימין, אדי גוטליב החמיץ ממטרים ספורים.


דקה 67: מוטי ברשצקי הניף את רגל שמאל ואילץ את חייקין להתמתח ולהוציא את הכדור לקרן.


דקה 84, 0:3 להפועל תל אביב! פייסל מוליץ' עם צמד. כדור ארוך מצא את דור חוגי פנוי ברחבה, החלוץ שעלה מהספסל נותר ללא כיסוי והגביה למוליץ' שהיה חופשי גם הוא ובעט מהאוויר פנימה.



כפר סבא מושפלת על ידי המוליכה (אודי ציטיאט)


דקה 88, 0:4 להפועל תל אביב:
שבע דקות על כר הדשא הספיקו לחוגי לבשל וגם לכבוש. החלוץ ניצב באחד על אחד ונעץ את המסמר האחרון ברשת הירוקה.



עגייב מוביל את החגיגה האדומה בסיום (אודי ציטיאט)


עוד הערב: חדרה ניצחה בקטמון, מרמורק בנשר

הפועל קטמון – הפועל חדרה 1:0

המשבר של האדומים בביתם נמשך, והערב רשמה קטמון הפסד רביעי ברציפות ב"טדי", כאשר שער מאוחר של וויאם עמאשה בדקה ה-81 הכריע את ההתמודדות לזכות חדרה – שניצחה משחק רביעי מתוך שבעת האחרונים, בהם כלל לא הפסידה, והשתוותה עם 41 נקודות לכפר סבא שבמקום השלישי. האורחת אף נותרה ממש לפני הסיום בעשרה שחקנים בעקבות אדום שספג דיא לבאבידי.


עירוני נשר – הפועל מרמורק 2:0

משחק ליגה עשירי ברציפות (!) ללא שער לנועלת הטבלה, שנכנעה הערב בביתה גם להפועל מרמורק ונותרה כמובן עמוק במקום ה-16.פדרו גלבאן כבש שער מרהיב ביורפיו כבר בדקה השלישית כשממרחק שיגר כדור חזק ומדויק פנימה, ניראל מחפוד קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-75 והקפיץ את קבוצתו למקום העשירי עם 34 נקודות במאזנה, 13 הפרש מהרצליה הלפני אחרונה ו-24 מנשר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי