רפואה: נתנו הצגה, המשחק הכי טוב של הפועל ת"א העונה

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

מאמן האדומים התמוגג לאחר ה-0:4 הענק על הפועל כפר סבא והגדלת הפער מהמקום השלישי ל-11 נקודות: "הדברים תלויים בנו, אנחנו צריכים לנצח לא חשוב מול מי ואיפה. הקבוצה בדרך הנכונה"

(גודל טקסט)

 הפועל תל אביב הציגה הערב (שני) את משחקה הטוב ביותר העונה כשדרסה 0:4 את הפועל כפר סבא לעיני כ-7,000 צופים במושבה ועשתה צעד משמעותי נוסף לעבר הבטחת הכרטיס לליגת העל.

שערים של פייסל מוליץ' (2 ו-84), אמיר עגייב (11) ודור חוגי (89) סידרו לאדומים ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים ופער של 11 נקודות מהמקום השלישי כאשר נשארו עוד 12 מחזורים עד לסיום העונה. קבוצתו של ריימונדס ז'וטאוטאס, מנגד, נותרה במקום השלישי כשהיא רחוקה נקודה אחת מהפועל ראשל"צ המדורגת שנייה.

קובי רפואה המאושר סיכם: "הגיע הזמן, נתנו כאן תצוגת כדורגל. אני שמח שזה קרה במשחק כזה. כל הכבוד לבחורים, זה אפילו יכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה יותר. זה המשחק הכי טוב של הפועל תל אביב העונה ועוד מול הפועל כפר סבא שהיא קבוצת צמרת. מגיע שאפו לשחקנים והפנים כבר למשחק הבא ולהמשך העונה".

רפואה הוסיף: "אנחנו בדרך הנכונה והדברים תלויים בנו, לא חשוב מי היריבה. אנחנו צריכים לנצח בכל מקום ובכל מגרש גם אם אין על מה לשחק. ביקורת? אני לא צריך לענות לאף אחד, הכל בסדר, זה לגיטימי. אני צריך לעשות את העבודה שלי. פתחנו את המשחק בבליץ וכבשנו שני שערים מהירים. שיחקנו כדורגל התקפי ואטרקטיבי גם במחצית שנייה ועל כך אני מאוד מאוד שמח".


שחקני הפועל תל אביב חוגגים ניצחון מרשים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי