ז'וטאוטאס התפוטר מהפועל כפר סבא, שאבו מונה במקומו

שאבו. יכול להתעודד ממניעת הפסד
שאבו. יכול להתעודד ממניעת הפסד | צילום: עדי אבישי

כפי שפורסם בספורט1 הליטאי שוחרר אחרי שהשיג ניצחון אחד בלבד בעשרה משחקים בכל המסגרות. מחליפו, שהתפטר מרמת השרון וינהל את המשחק מול מרמורק בשני: "באתי לשנות את הקארמה, העלייה לליגת העל אפשרית"

(גודל טקסט)

זה היה באוויר וכפי שפורסם בספורט1 ריימונדאס ז'וטאוטאס התפוטר היום (חמישי) מהפועל כפר סבא אחרי שצבר ניצחון אחד בלבד (ועוד ארבע תוצאות תיקו, וחמישה הפסדים) בעשרה משחקים אותם ניהל במסגרת הליגה ורבע גמר הגביע. מחליפו יהיו חיים שאבו, שהתפטר ביום רביעי מאימון עירוני רמת השרון אף היא מהלאומית. שיעביר בשישי אימון ראשון וביום שני כבר ינהל את משחק הליגה מול הפועל מרמורק.

הבעלים יצחק שום נפגש עם הליטאי בחמישי בצהריים לשיחה ובה ביקש המאמן לסיים את תפקידו. שום: "קיבלתי את בקשתו של ז'וטא לסיים את תפקידו לאור חוסר ההצלחה של הקבוצה בהדרכתו ובחרתי בשאבו כמאמן עד סוף העונה".

שאבו: "אני בא להפועל כפר סבא עם המון מוטיבציה ואנרגיות. הפער מהמקום השני הוא בן שלוש נקודות והעלייה לליגת העל אפשרית.  צריך לשנות את הקארמה ואת המומנטום ולכן הגעתי באמונה שיחד כולם נעשה את זה".

המהלך הנוכחי היא עוד נדבך בסדרה של פרשיות ושערוריות שפקדו את המועדון מהשרון מאז לקח שום את המושכות כבעלים מסתיו שחם. זה החל במו"מ שניהל רועי זיקרי, מלך השערים של כפר סבא עד אז, עם הפועל תל אביב דבר שהוליך להשעייתו מהקבוצה.


ז'וטא. אנטומיה של כישלון (דני מרון)

המשיך במתחים בין המאמן המצליח מסאי דגו לשום על רקע אי שיתופו לכאורה של הנכד, טום שלח (בנם של אמיר שלח ועדי שום) בהרכב ופיטוריו של דגו. ולאחרונה ההתבטאויות הקשות של ז'וטא נגד שחקניו בתום ההפסד להפועל תל אביב ("חסרי אינטליגנציה").

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי