על סף ליגת העל: 0:1 להפועל תל אביב על נצרת עילית

האדומים חוגגים את היתרון
האדומים חוגגים את היתרון | דני מרון

אופיר טקיאר כבש את השער היחיד בגרין (29). חדרה התבססה במקום השני בזכות 0:1 על בית"ר ת"א/רמלה. תיקו חמישי רצוף לראשל"צ אחרי 0:0 מול עפולה, הפועל פ"ת - אחי נצרת 1:1, הפועל ר"ג - עירוני נשר 0:4

(גודל טקסט)

חמישה משחקים נערכו היום (שישי) במסגרת המחזור ה-28 בליגה הלאומית. המוליכה הפועל תל אביב ניצחה בחוץ 0:1 את הפועל נצרת עילית והמשיכה בדהירתה בחזרה אל ליגת העל כשהפער מהמקום השלישי גדל ל-14 נקודות. הפועל ראשל"צ נפרדה ב-0:0 מהפועל עפולה ורשמה תיקו חמישי ברציפות.

הפועל חדרה התבססה במקום השני אחרי ניצחון ביתי 0:1 על בית"ר ת"א/רמלה. הפועל פ"ת פגשה במושבה את מכבי אחי נצרת ונפרדה ממנה ב-1:1. הפועל ר"ג קיבלה הרבה אוויר לנשימה אחרי 0:4 ביתי על נועלת הטבלה, עירוני נשר.

הפועל נצרת עילית – הפועל תל אביב 1:0
החבורה של ירון הוכנבוים צברה יותר נקודות מכל קבוצה אחרת בסיבוב השני וזינקה ממאבקי הירידה למאבק על המקום השני המוביל בסוף העונה לליגת העל. היום הם נעצרו באצטדיון גרין כשספגו הפסד ביתי דחוק מול המוליכה הצועדת בביטחה אל ליגת העל, עונה אחת בלבד אחרי שנשרה ממנה. אופיר טקיאר ניצל טעות חמורה של אבי איבגי וכבש בדקה ה-29 את השער היחיד במשחק.


הירש מול וולבלום (דני מרון)

מהלך המשחק
דקה 29, 0:1 להפועל תל אביב: דור חוגי בעט מתוך הרחבה למרכז השער, אבי איבגי שמט בצורה שלומיאלית היישר לעברו של אופיר טקיאר, שמקרוב שלח את הכדור לרשת.


ברכות לטקיאר אחרי שער היתרון (דני מרון)


טעות של השוער אבי איבגי, והכדור ברשת (דני מרון)


איבגי. מתוסכל מהשער שספג אחרי טעות קשה שלו (דני מרון)

דקה 48: החמצה ענקית של שחר הירש. טעות בהגנת המארחת העמידה את החלוץ במצב מצוין, אך ממצב קורץ הוא בעט גבוה מעל השער.


ינקו גבוה מעל כולם. הופעה טובה (דני מרון)

דקה 57: פייסל מוליץ' השתלט על כדור ברחבה ובעט חזק לקורת שער המארחת.

דקה 62: הזדמנות גדולה לנצרת עילית להשוות אחרי שאחמד קאסום בעט טוב משבעה מטרים, ינקו הדף נהדר עם הרגל ומנע שער.


פירסמן מול סזאר (דני מרון)

דקה 77: נצרת עילית לוחצת וכמעט כבשה את שער השוויון אך כדור הנגיחה של ד'וליו סזאר פגע בקורת השער.

הפועל חדרה – בית"ר ת"א/רמלה 0:1
מי היה מאמין שהעולה החדשה והצנועה תתמקם בביטחה במקום המוביל בסוף העונה לליגת העל. היום רשמו שחקניו של ניסו אביטן עוד ניצחון ביתי, אומנם דחוק, אבל יקר משער של אוהד קדוסי הוותיק בדקה ה-37, אחרי בעיטה שטוחה מ-10 מטרים לרשת. חדרה התבססה כאמור במקום השני בטבלה ואף הגדילה לשתי נקודות את הפער מהמקום השלישי בו נמצאת ראשל"צ. בית"ר תל אביב/רמלה ממשיכה לאבד גובה.

הפועל ראשל"צ – הפועל עפולה 0:0
החבורה של ניר ברקוביץ' רשמה תיקו חמישי ברציפות אבל היא עדיין במקום השלישי, חזק בתמונת העלייה. מנגד, עפולה, אחרי פתיחת עונה נהדרת נמצאת במשברון והיום רשמו שחקניו של אופיר חיים שבמקום השישי משחק שישי ברציפות בלי ניצחון.

הפועל פתח תקווה – מכבי אחי נצרת 1:1
שחקניו של תומר קשטן נעצרו היום במגרשם הביתי עם תיקו 1:1 מול קבוצתו של שלומי דורה. אחי נצרת הוליכה 0:1 משער מהיר של עידו אקסברד כבר בדקה הרביעית, גל צרויה השווה בפנדל מפוקפק בדקה ה-26.

הפועל רמת גן – עירוני נשר 0:4
שחקניו של דני גולן מתחתית הטבלה, חגגו עם רביעייה ביתי מול נועלת הטבלה מנשר וקיבלו הרבה אוויר לנשימה בצד עידוד מוראלי. שרון זיסו כבש ראשון בדקה ה-12, לירן רוטמן הכפיל בדקה ה-21. אור ברוך כבש את השער השלישי בדקה ה-38 ןעדי תמיר חתם את התוצאה עם השער הרביעי בדקה ה-59.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי