טרגדיה בקריית גת: עובד התמוטט במהלך משחק והלך לעולמו

טרגדיה בקריית גת
טרגדיה בקריית גת | אלבום פרטי

אירוע קשה בליגה א': עירוני קריית גת ומועדון ספורט כפר קאסם נפרדו בתיקו שבסיומו האפסנאי של המארחת צנח על כר הדשא ולאחר מכן נפטר בבית החולים. דודו בן לולו: "הוא היה אבא של השחקנים. אנחנו בהלם"

(גודל טקסט)

טרגדיה בקריית גת. בסיום התיקו בין עירוני קריית גת למועדון ספורט כפר קאסם התרחש אירוע חריג כשהאפסנאי של המארחת התמוטט על כר הדשא ובהמשך נפטר בבית החולים.


למקום הוזעקו מיד מספר ניידות מד"א וטיפול נמרץ שניסו לבצע מספר פעולות החייאה. לאחר שהתקשו בפעולות ההחייאה הועבר האפסנאי לטיפול בבית החולים "ברזילי" ושם נקבע מותו.


האפסנאי הוותיק ניסה לאסוף את הציוד ואת הכדורים שהיו במגרש וכשהוא התקרב לעבר השער של כפר קאסם, השוער האורח העיף את הכדורים לאוויר, כך לטענת עדי ראייה שנכחו במקום. אנשי כפר קאסם ככל הנראה זעמו כל כך שלא הצליחו לנצח ובמקום התפתחה מהומה אותה לקח האפסנאי בצורה קשה.


דודו בן לולו, יושב ראש מכבי קריית גת: "המועדון כולו בהלם אחד גדול. הכל קרה כל כך מהר. הוא היה איש קבע בעברו ואהב את קריית גת בכל ליבו, הקבוצה הייתה הבייבי שלו, הוא היה אבא של השחקנים. כולם מרוסקים ולא מצליחים לעכל את מה שקרה".


אחד מאנשי קריית גת סיפר לספורט1: "אנחנו בוכים והדמעות לא מפסיקות. כולנו בהלם מהאירוע. המשחק היה חם לכל אורכו בכל המובנים, אבל הסוף עצוב. מדובר באחד האנשים המיוחדים שהיו במועדון".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי