הפועל תל אביב תחתים את דמארי, פיצוץ במו"מ עם ידין

עומר דמארי מכבי חיפה בית"ר ירושלים
עומר דמארי מכבי חיפה בית"ר ירושלים | דני מרון

האדומים יצרפו את החלוץ מיד לאחד שיסגור את ענייניו עם לייפציג. הקשר הודח מהסגל נגד קטמון, ייחתך אם לא יסכים לקצץ 50% משכרו, דגני וגוטליב אמורים לקבל את סרט הקפטן. קוסטיקה ישמש כעוזרו של רפואה?

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מחכים לסיכום בין עומר דמארי ללייפציג הגרמנית בנוגע לפיצוי הכספי שיקבל אם יסכים לוותר על החוזה שלו (כ-900 אלף יורו לעונה) כדי להחתימו לקראת העונה הבאה. המאמן קובי רפואה הציב את החלוץ בראש רשימות הרכש ואנשי המועדון כבר עוסקים זמן רב בנושא, כפי שפורסם בספורט1.

שחר הירש, שמסיים את חוזהו בקיץ, מעוניין להמשיך אצל האדומים גם בליגת העל וממתין להחלטה של הצוות המקצועי בנוגע לעתידו. אתמול עבר השחקן בדיקת אולטרסאונד שגילתה כי אינו סובל מקרע בשריר הירך, אך בכל מקרה לא ישחק במשחק הקרוב מול הפועל קטמון (חמישי, 19:30). גם אדי גוטליב (אדום) ואוראל דגני (צהובים) ייעדרו.

ראשי הקבוצה החלו באופן רשמי בהכנות לעונה הבאה, כאשר הרצון הוא להציב קבוצה חזקה שתיאבק על מקום בפליאוף העליון. במועדון שואפים להציב תקציב של עד 25 מיליון שקלים ובבדיקות שנעשו יהיו שחקנים שהחוזים שלהם או יכולתם המקצועית תקשה על שילובם בליגת העל. מסתמן כי לפחות שבעה או שמונה שחקני איכות חדשים יגיעו למתחם חודורוב והתוכנית שהגיש המאמן קובי רפואה אושרה כמעט במלואה.

עומר דמארי. בדרך חזרה להפועל (דני מרון)
עומר דמארי. בדרך חזרה להפועל (דני מרון) 

הקפטן אביחי ידין, שרק לפני שבועיים הייתה הודעה כי ימשיך בעונה הבאה, הודח מהסגל לקראת המשחק מחר (חמישי) מול הפועל קטמון. הקשר התבקש לקצץ באופן משמעותי בחוזהו ובו הוא אמור להרוויח מעל מיליון שקלים. הקשר, שכמעט אינו משותף במשחקים האחרונים, אינו מתוכנן להיות שחקן הרכב בעונה הבאה ורק אם יסכים להוריד כ-50% משכרו חוזהו ייחתם. בקבוצה בונים בעונה הבאה על שי אליאס, ניר לקס וקשר אחורי זר שאמור לחתום בקבוצה, מה שיוביל את הקשר הוותיק לספסל. בקבוצה ממתינים לתשובה של ידין שאמורה להתקבל בתוך פרק זמן לא ארוך.

את סרט הקפטן בעונה הבאה אמור לקבל אוראל דגני, שיחלוק בתפקיד עם אדי גוטליב אותו הוחלט לא למכור למרות רצונו לעבור לאירופה. שחקן בכיר נוסף שמעמדו התערער הוא מוטי ברשצקי, לו חוזה לעוד שנתיים אך בעקבות הרכש הישראלי והזר שאמורים להגיע לקו הקדמי ייתכן שיתבקש לצאת לשנת השאלה. החלטה סופית לגביו תתקבל רק בהמשך ובהתאם לשחקני הרכש שיגיעו.

ברשצקי. יתבקש לצאת לשנת השאלה? (מאור אלקסי)
ברשצקי. יתבקש לצאת לשנת השאלה? (מאור אלקסי)

שמו של נמרוד קוסטיקה עלה כמועמד לשמש כעוזרו של רפואה בעונה הבאה. המאמן מתפקד ללא עוזר כבר מספר חודשים מאז עזיבתו של דורון מוכתרי ובמועדון מחפשים איש צוות נוסף לעונה הבאה. יש לציין כי עדיין לא נעשתה פנייה לקוסטיקה, שעובד בימים אלה במכבי פתח תקווה, והאדומים בודקים לגבי מועמדים נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי