קובי רפואה: לא היו לנו את האנרגיות הנכונות, גם לי יש חלק בזה

פייסל מוליץ'
פייסל מוליץ' | לירון מולדובן

מאמן הפועל תל אביב לקח אחריות על יכולת שחקניו ב-0:0 מול ראשון לציון: "בשני המשחקים האחרונים לא היינו מחוייבים, והאחריות היא שלי. כך אי אפשר להיראות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה אתמול (שני) משחק נוסף כחלק מסיבוב הפרידה שלה מהליגה השנייה, הפעם נגד הפועל ראשון לציון ושוב היא מעדה כשסיימה רק ב-0:0. בהפועל תל אביב כבר חושבים על העונה הבאה בליגת העל וההחלטה היא לעשות שינוי גדול בסגל השחקנים, כשהמטרה היא לאפשר למאמן קובי רפואה שאמור לחתום בקרוב על חוזהו באופן רשמי להציב קבוצה לפליאוף העליון.

רשימת הפצועים גדלה אתמול ואל אריק ינקו שסיים את העונה הצטרף אמיר עגייב שנפצע בשריר הירך האחורי והוחלף כבר במחצית הראשונה. המאמן קובי רפואה הודה: "לא היו לנו את האנרגיות הנכונות למשחק הזה וגם לי יש חלק בזה. הכול נלקח בחשבון לקראת העונה הבאה והשחקנים יהיו צריכים להבין מה זה להיות בליגת העל בהפועל תל אביב. זה התפקיד שלי והאחריות עליי. השחקנים שיגיעו לקבוצה יהיו מחויבים למועדון, מה שלא קרה בשני המשחקים האחרונים שלנו כי הפועל תל אביב לא יכולה להראות כך. מי שלא יבין זאת לא יהיה פה".

בהפועל תל אביב ממתינים לסיום העונה בליגת העל והצוות המקצועי כבר סימן לפחות ארבעה שחקנים ישראלים בכירים לעונה הבאה, מעבר לארבעה שחקנים זרים שמתוכננים להצטרף. המאמן קובי רפואה מוצף בהצעות של מועמדים ומקדיש בכול יום שעות לבדיקת המומלצים ואפשר שתעשה עוד גיחה לאירופה של רפואה כדי לצפות מקרוב בשני שחקנים, כשהמטרה הראשונה היא לצרף קשר אחורי ושחקן אגף ימין.


קובי רפואה. עשוי לבקר באירופה פעם נוספת כדי לאתר שחקני רכש (לירון מולדובן)

מאמן הפועל ראשון לציון ניר ברקוביץ' דיבר על סיכויי ההעפלה: "המשחק במחזור הבא כשהפועל חדרה תגיע אלינו הוא החשוב והקובע מבחינת המשך המאבק על הכרטיס השני לליגת העל. לאחר מכן יש לחדרה משחקים קשים יותר מאשר לנו ובפלייאוף הכול יכול להיות הקבוצות שוות הכול פתוח. אני לא מאוכזב מהתוצאה כי שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בליגה הלאומית וקשה לנצח אותה במגרשה הביתי. עם אמונה אפשר לעלות לליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי