מכבי הרצליה ירדה לליגה א', כפר סבא ממשיכה להתרסק

שום
שום | אודי ציטיאט

הקבוצה מהשרון הפסידה 0:2 לרמת גן וירדה לליגה השלישית אחרי 27 שנה בשתי הליגות הבכירות, קבוצתו של יצחק שום הובסה 4:0 אצל הפועל מרמורק ורשמה את הפסדה ה-11 ברציפות

(גודל טקסט)
המחזור ה-35 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם ארבעה משחקים חשובים, כולם בפלייאוף התחתון. הפועל כפר סבא התארחה אצל הפועל מרמורק וספגה תבוסה מחפירה 4:0. זה היה הפסדה ה-11 ברציפות של קבוצתו של יצחק שום. חלומות העלייה לליגת העל התחלפו במאבקים נגד הירידה לליגה א'.


הפועל רמת גן אירחה את מכבי הרצליה, ניצחה 0:2 משני שערים של גל לוי בתוספת הזמן והורידה סופית את הקבוצה מהשרון לליגה א'. 27 שנים בילתה קבוצתו של אריאל שיימן בשתי הליגות הבכירות והיום ירדה כאמור סופית לליגה השלישית.


רמת השרון אירחה את הפועל פתח תקווה וספגה הפסד ביתי 2:0 שהבטיח למנצחת ממלאבס עוד עונה בלאומית. עירוני נשר שירדה זה מכבר לליגה א', פגשה במגרשה את בני לוד במשחק רב שערים לפרוטוקול בלבד שהסתיים בניצחון האורחים 3:4.

 

 הפועל רמת גן – מכבי הרצליה 0:2
הפועל רמת גן הבטיחה כמעט סופית עוד עונה בליגה הלאומית, מכבי הרצליה ירדה לליגה א', אחרי 10 שנים בליגה השנייה ואחרי 27 שנה בשתי הליגות הבכירות. היום רשמה קבוצתו של אריאל שיימן שפל חדש בתולדות המועדון. גל לוי כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-90 והביא לפרץ שמחה אדיר אצל האדומים מרמת גן. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, כבש גל לוי גם את השער השני.



אריאל שיימן. ירידה כואבת (עדי אבישי)


הפועל מרמורק – הפועל כפר סבא 0:4
המארחת הגיעה למשחק כשלה רק שלוש נקודות מעל הקו האדום. מהעבר השני, הקבוצה של יצחק שום הגיעה למשחק החוץ עם 10 הפסדים כשהיא קרובה אל עבר משחקי המבחן המובילים לליגה א'. מרמורק עלתה ל-0:1 כבר בדקה ה-19: ים ששון העביר כדור טוב אל עידן שריקי, שמסר מדויק אל לידור כהן, וזה בבעיטה חדה מצא את הרשת. חלפו רק שתי דקות וכבר 0:2 למרמורק. פדרו גלבאן קיבל כדור בימין הרחבה ובבעיטה חזקה לחיבורים קבע 0:2.


הירוקים קיבלו הזדמנות נהדרת לחזור למשחק בדקה ה-43 כשזכו בכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי עבירה בתוך הרחבה. עידן דוד בעט, איתמר ישראלי זינק היטב ועצר. בדקה ה-62 0:3 להפועל מרמורק אחרי שכדור קרן הגיע לראשו של גיא משפתי, שנגח לרשת. איתי עוזרי כבש את השער הרביעי לזכות מרמורק בדקה ה-76 והשלים את התבוסה המחפירה של הירוקים מהשרון. הפסד 11 ברציפות לקבוצה שחלמה בתחילת העונה על עלייה לליגת העל וקרובה כרגע למאבק נגד הירידה לליגה השלישית.



חיים איצרין מעלה את המלאבסים ליתרון (הפייסבוק של הפועל פ"ת)


הפועל רמת השרון – הפועל פתח תקווה 2:0
הפועל פתח תקווה הבטיחה לעצמה עוד עונה בליגה הלאומית. חיים איצרין בדקה ה-24 ורוי רונן בדקה ה-90 כבשו את השערים.


עירוני נשר – הפועל בני לוד 4:3
נשר ירדה זה מכבר לליגה השלישית, לוד הבטיחה כבר מזמן עוד עונה בליגה הלאומית. המשחק שנערך לפרוטוקול בלבד, הניב שבעה שערים. דייגו סליס כבש שלושער לבני לוד (12, 25 ו-82), גיא שטח (43), השלים. כבשו לנשר: יותם בלבול (24), נאור עבודי (85), יונתן שגיב (87).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי