אייל גולן פועל לאיחוד בין הפועל מרמורק ומכבי שעריים

אייל גולן
אייל גולן | אינסטגרם

גורמים בעיריית רחובות מעוניינים לבנות קבוצה חזקה שתייצג את העיר ומוכנים להקצות תקציב משמעותי, גם הבעלים מנסה לקדם את המהלך. גורם סיפר לספורט1: "אם אייל רוצה משהו, הוא משיג אותו"

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך להיסטוריה בכדורגל ברחובות? לאחרונה פנו גורמים בכירים בעיריית רחובות לראשי הפועל מרמורק בליגה הלאומית ומכבי שעריים בליגה א' וביקשו לערוך מספר פגישות כדי לבצע איחוד היסטורי בעיר.

בעירייה רחובות רוצים לבנות קבוצה ייצוגית חזקה בעיר, ולכן מעוניינים לאחד כוחות גם בין שני מחנות האוהדים. כבר במהלך העונה נערכו מספר פגישות בנושא אך מכיוון שזה היה במהלך העונה, האיחוד לא היה אפשרי וכעת מקווים בעיריית רחובות כי האיחוד ייצא לפועל. הרשויות אף הבטיחו להעביר תקציב משמעותי לקבוצה המאוחדת שתוכל להיות קבוצה ראויה בליגה השנייה.

בנוסף, על פי המתווה המסתמן מכבי שעריים לא תאבד את מקומה בליגה א' אלא תשמש כקבוצה שנייה של המועדון המאוחד. מי שצפוי לקחת חלק פעיל בשיחות שצפויות להתקיים בימים הקרובים הוא הבעלים של מרמורק אייל גולן. גורם המעורב בעסקה אמר: "שני המועדונים מבינים כי קשה להתקיים בלי תיקצוב עירוני ולכן יש כוונה לבצע איחוד. אייל גולן פועל לקדם את התהליך, ואם אייל רוצה משהו הוא משיג אותו".

אייל גולן.
אייל גולן. "כשאייל רוצה, הוא מצליח" (אינסטגרם) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי