"הפועל ת"א לא תצרף שחקנים שלא מתאימים לצמרת ליגת העל"

שי אליאס ודור חוגי
שי אליאס ודור חוגי | דני מרון

הפועל תל אביב לא התקשתה בסגל חסר מאוד מול הפועל עפולה (0:3), המאמן קובי רפואה מרוצה: "השחקנים מבינים שהם ישחקו בשנה הבאה בליגת העל". בקבוצה אמרו על הרכש: "יגיעו שחקנים מוכחים"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה לשייט במחזורי סיום העונה אחרי שהבטיחה את חזרתה לליגת העל ואתמול (שני) בחצי הרכב בכיר רשמה ניצחון מרשים בחוץ, 0:3 על הפועל עפולה. לאדומים נותרו עוד שני משחקי פרידה מהלאומית וכבר ביום שישי הקבוצה תארח במושבה את הפועל נצרת עלית.

ללא אריק ינקו, עידן כהן, אמיר עגייב, שחר הירש, פייסל מוליץ' ואביחי ידין הוכיחה קבוצתו של קובי רפואה פעם נוספת שהיא מעל הליגה. בסיום אמר המאמן: "הקבוצה לא עוצרת וממשיכה לשחק במחויבות בכול הרכב. נראה שהשחקנים מבינים שהם שחקני ליגת העל ומבחינתי אני ממשיך לבחון דברים והשחקנים הצעירים שזוכים לשחק (עמית מלכה, רז שלמה ושי אליאס, א.ג) מצטרפים אל יונתן לוי ועבד אלעוברה המוכיחים עצמם. נותרו שני מחזורים לסיום העונה וההכנות לליגת העל מבחינה מקצועית יפתחו".

ראשי הקבוצה אמורים להציב תקציב של 22 עד 25 מיליון שקלים והחשיבה תהיה שקולה בלי להיכנס להרפתקה כספית. מיד בתום העונה יוחלט מי יהיו השחקנים שיסיימו דרכם על פי חוזה ומי יושאלו ומי יזכה להישאר לפחות עד אחרי מחנה האימונים באירופה. הקפטן אביחי ידין יהיה ראשון העוזבים ולהחלטה בעניינים ממתינים מרווין פירסמן, ישראל ראש, שחר הירש, טל בנש, אופיר טקיאר, אור אוסטוינד, דניאל גרץ, רז נחמיאס ועדן הרשקוביץ'.


ידין והירש עם ינקו. הראשון יעזוב, השני ממתין להחלטה (לירון מולדובן)

כידוע, החלוץ רועי זיקרי חתום לשלוש שנים ויצטרף אחרי שחתם בקבוצה לעונה הבאה ובינואר והושאל להפועל רעננה. רמזי ספורי יחזור למתחם חודורוב במידה ואופציית רכישתו ע"י מכבי נתניה בחצי מיליון דולר לא תמומש. המגן עבאדי פארחת ישוב מהשאלה מהפועל עכו ויכולתו תבחן באימוני פתיחת העונה. החלוץ ג'וזף גנדה הפצוע יהיה כשיר לפתיחת האימונים בקיץ ואופציית רכישתו של פייסל מוליץ' תמומש בקרוב.

בהפועל תל אביב הבהירו: "לא יגיעו שחקנים שהם לא לחלק העליון של ליגת העל. רק שחקנים מוכחים שיבינו כי הם מגיעים למועדון פאר ענק יהיו בקבוצה בעונה הבאה כי המשימה היא להיות בחלק העליון של הטבלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי