המשטרה סגרה את האצטדיון באום אל פאחם ל-30 יום

מהומות קשות בסיום
מהומות קשות בסיום | אלבום פרטי

בשל האירועים האלימים מהמשחק נגד טבריה, הוחלט על סגירת המקום והקשחת תנאי האבטחה כתנאי לקבלת רשיון עסק. קטין תושב העיר נחקר והורחק מהמגרשים

(גודל טקסט)

משטרת ישראל הורתה על סגירת אצטדיון הכדורגל באום אל פאחם ל-30 יום בשל האירועים האלימים שהתרחשו בו בסיום המשחק בין הקבוצה המקומית לעירוני טבריה ביום ראשון. כזכור, אוהדי ושחקני טבריה הותקפו ונותרו נצורים במגרש ולאחר מכן באוטובוס במשך שעתיים ויותר. במהלך המהומות נפצע שוטר בראשו. לאחר שימוע שערך מפקד המשטרה באזור, הוחלט לסגור את האצטדיון.

עוד הוחלט כי על מנת לחדש את הרשיון למקום, יתווספו ויתוגברו אמצעי הבטיחות והאבטחה במקון וזאת לאחר מקרי העבר ומתוך דאגה לשלום הציבור וביטחונו. ראוי להדגיש שהאצטדיון באום אל פאחם משמש לא מעט קבוצות ליגות נמוכות באזור. סגירתו לתקופה הקרובה לא תשפיע על קיום משחקים מאחר וכל הקבוצות המשחקות בו סיימו את העונה.

בנוסף לשלושת העצורים בחשד למעורבות בתקרית, עוכב לחקירה קטין בן 17 תושב אום אל פאחם. הוא שוחרר בתנאים מגבילים והורחק ממגרש הכדורגל בעיר ל-30 יום. כזכור, ההתאחדות לכדורגל קבעה שהפועל אום אל פאחם תפתח את העונה הבאה עם מינוס שתי נקודות בשל התקרית. בנוסף, ספגה הקבוצה המקומית שלושה משחקי רדיוס.

המהומות באום אל פאחם (פרטי)
המהומות באום אל פאחם (פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי