הפועל ת"א ערכה טקס סיום עונה, גלבאן לא יחזור

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | הפועל תל אביב, אתר רשמי

הבעלים איציק ניסנוב אירח בביתו ארוחת ערב יוקרתית בהשתתפות השחקנים, אנשי המועדון והספונסרים: "מבטיח שהקבוצה תחזור מהר מאוד לצמרת של ליגת העל". הארגנטינאי הגיע להבנות ויחפש קבוצה אחרת

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה אמש (ראשון) ארוחת סיום העונה בביתו של הבעלים איציק ניסנוב בכפר שמריהו. באירוע היוקרתי השתתפו למעלה מ-170 אורחים, שכללו את השחקנים, אנשי המועדון והספונסרים של הקבוצה.

ניסנוב אמר במהלך האירוע: "הגענו לכאן מאהבה, באנו ורצינו לעשות דברים בצורה שונה, גם בפן הכלכלי וגם בפן הניהולי. הפועל נמצאת בדרך טובה ובידיים בטוחות. אני רוצה לפרגן לצוות המקצועי, לשחקנים ולהנהלה. אני שמח שקובי רפואה איתנו, אין מאמנים עם תשוקה ורצון להצליח כמו שיש לו והוא הדביק בכך את כל המועדון. אני מבטיח לכל הנוכחים כאן, שהפועל תל אביב תחזור מהר מאוד לצמרת של ליגת העל".

מנכ"ל המועדון, רובי רגב: "השנה נתקלנו באתגרים רבים שחלקם כמעט זרים להפועל. ראשית, האתגר המקצועי, להעלות את הקבוצה בחזרה אל ליגת העל בתוך עונה. במשימה הזו עמדנו, על אף שהיו מספר תקלות בלתי צפויות בדרך. בנוסף, היינו צריכים לייצר תשתית כלכלית וניהולית בכדי להבטיח שהמועדון יתפקד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בפנינו עומדים אתגרים רבים בעונה הבאה בליגת העל ובשנים הקרובות בכלל".

ביום שישי יסיימו האדומים את העונה בלאומית במשחק מול בית"ר ת"א/רמלה. זהו גם יהיה משחקם האחרון של אביחי ידין, טל בנש, ישראל ראש, אור אוסטוינד, דניאל גרץ, אופיר טקיאר, רז נחמיאס ועדן הרשקוביץ. הארגנטינאי פדרו גלבאן שמחזיק בחוזה לעונה נוספת הגיע להסכם עם ראשי המועדון שלא יחזור ויחפש קבוצה חלופית. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, נמרוד קוסטיקה, שסיים את עבודתו במכבי פתח תקווה, סיכם וימונה בקרוב לעוזר המאמן של קובי רפואה.

שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א באירוע היוקרתי (הפועל ת"א, האתר הרשמי)

בעלי הפועל ת
בעלי הפועל ת"א (הפועל ת"א, האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי