פערים קשים לגישור בין הפועל תל אביב לז'אורז'יניו

ז'אורז'יניו
ז'אורז'יניו | דני מרון

האדומים רוצים את הברזילאי של בית"ר, אבל הפער הכספי עומד על 200 אלף שקל לעונה. עמי גניש מונה למאמן השוערים, גיא נחשון ימלא את התפקיד בנוער. הקבוצה תעלה בהרכב חסר נגד בית"ר ת"א/רמלה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תיפרד הערב (שני) מהליגה הלאומית במשחק חוץ נגד בית"ר ת"א/רמלה, משחק בו יציב המאמן קובי רפואה הרכב חסר במיוחד כששחקנים שכבר קיבלו הודעות שחרור מהקבוצה יהיו בהרכב ובסגל הרחב.

רפואה כבר פתח בהכנות לעונה הבאה והמועדון מסמן את הקשר הברזילאי של בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו כמועמד להגיע למתחם חודורוב. יצוין כי לא הייתה פנייה רשמית בנושא לבית"ר, ובשיחות מחוץ למועדון מתברר כי הפערים הכספיים בין הצדדים נכון לעכשיו גדולים.

לז'אורז'יניו חוזה אצל אלי טביב לשנתיים נוספות תמורת 180 אלף דולר לעונה, ואינו נמצא בתוכניות להמשך. בהפועל תל אביב יהיו מוכנים לשלם לברזילאי כ–130 אלף דולר כאשר הפערים הכוללים הטבות נוספות עומדים על כ–200 אלף שקלים לעונה ויחד כ–400 אלף שקלים לשתי עונות, סכום שהברזילאי שמיעט לשחק בחודשים האחרונים בשל פציעה אינו מוכן לוותר עליהם למען מעבר למתחם חודורוב.

בהפועל תל אביב ממשיכים השינויים המקצועיים, ולאחר החתמתו של עוזר המאמן נמרוד קוסטיקה ממכבי פתח תקווה מצטרף לקבוצה מאמן השוערים של בית"ר ירושלים עמי גניש כפי שפורסם לראשונה ביום חמישי באתר ספורט 1, במקומו של גיא נחשון שיהפוך למאמן שוערי מחלקת הנוער.

פייסל מוליץ'. המגעים התעכבו בשל הבעיות הכלכליות (דני מרון)
פייסל מוליץ'. המגעים התעכבו בשל הבעיות הכלכליות (דני מרון)

המועדון יממש השבוע את האופציה מול הפועל עכו על החלוץ פייסל מוליץ', מהלך שהתעכב בשלב המשבר הפוקד את הפועל עכו במחלוקת על הבעלות על הקבוצה. סכום התשלום על רכישת מוליץ' הוא 100 אלף שקלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי