ירוק עולה: 2:4 לכפ"ס במשחק המבחן הראשון מול טבריה

נסיקובסקי
נסיקובסקי | דני מרון

טוויל העלה את האורחים מליגה א' ל-0:1 (26), פדידה (56) ונסיקובסקי (60) קבעו 1:2 לירוקים. צעדון השווה ל-2:2 (62) ונסיקובסקי בשערו השני קבע 2:3 (72), עידן דוד חתם (90+2)

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא אירחה את עירוני טבריה באצטדיון לויטה לעיני 2000 צופים, למשחק המבחן הראשון מבין שניים וגברה עליה 2:4 במשחק קצבי ורווי במהפכים. ההכרעה עוברת לגומלין שייערך ביום שלישי בטבריה.


קבוצתו של יצחק שום רוצה לשמור על מקומה בליגה הלאומית בעוד טבריה מליגה א', מבקשת לשוב לליגת המשנה אחרי ארבע שנים. באמצע השבוע הבא, נקבל את התשובה מי מהשתיים עשתה זאת, אם כי הניצחון היום מעניק לכפר סבאים מקדמה משמעותית.


הצפוניים הגיעו בפעם השנייה תוך חמש שנים למשחקי המבחן. בפעם הקודמת ניצחה טבריה פעמיים את הפועל קטמון ירושלים והעפילה לליגה הלאומית. שחקניו של אילן סוויסה חולמים על שחזור ההישג הענק. 

 


אוהדי טבריה ביציעי לויטה (דני מרון)



מנגד, אוהדי כפ"ס מחפשים הישרדות (דני מרון)


כפר סבא פתחה טוב וכבר בדקה התשיעית הגיעה להזדמנות נהדרת כשעידן דוד בעט חזק מחוץ לרחבה, עדי תדמור זינק טוב והצליח להדוף את הכדור לקורה. הירוקים המשיכו ללחוץ ובדקה ה-14 הזדמנות נוספת למארחת. אלמוג אוחיון השאיר כדור נהדר לעידן דוד ברחבה, והחלוץ בעט החוצה ממצב קורץ.


האורחים השתחררו מהלם הפתיחה ובדקה ה-17 כמעט כבשו. כדור קרן הוגבה לרחבה, כפיר בן דוד התרומם ונגח אבל ניקיטה חייקין מנע מהכדור להיכנס. חלפו רק שתי דקות, כפר סבא יצאה להתקפה, דושאן מאטוביץ' בעט חזק מ-20 מטרים, אבל הכדור ננעץ במשקוף. בדקה ה-26 עלתה טבריה ליתרון 0:1 מפתיע. נירן רוטשטיין התקדם באגף שמאל, הגביה לרחבה, אושרי טוויל הקדים את חליל פריג' ושלח את הכדור לרשת של חייקין.



טוויל חוגג את שער היתרון שכבש לטבריה (דני מרון)


כפר סבא השוותה בדקה ה-56. עומר פדידה קיבל כדור מחוץ לרחבה, התקדם ולפתע בעט חזק ושטוח מ-18 מטרים פנימה, 1:1. חלפו שלוש דקות וכפר סבא כמעט עלתה ליתרון אחרי שעידן דוד בעט בסיבוב משמונה מטרים, תדמור קלט. הלחץ של הירוקים נמשך ובדקה ה-60 הם עלו ל-1:2. סתיו נסיקובסקי בעט במפתיע מ-18 מטרים אלכסונית כדור חזק שנעצר ברשת. רק שתי דקות חלפו וכבר 2:2: מאור צעדון קיבל כדור נהדר ברחבה, ומשבעה מטרים בעט שטוח לרשת.



הירוקים חוגגים מהפך אחרי ה-1:2 (דני מרון)












שום מוטרד על ספסל המארחת (דני מרון)


בדקה ה-72 נמשך מבול השערים. שוב היה זה סתיו נסיקובסקי שהתנהל עם כדור מימין ומ-17 מטרים אלכסונית בעט בחצי גובה נהדר לרשת. 2:3 לכפר סבא. שחקני טבריה מחו לאחר השער וטענו כי המארחים מכפר סבא המשיכו לשחק למרות ששחקן טברייני היה שרוע על הדשא. שתי דקות בתוך תוספת הזמן ביססה כפר סבא את ניצחונה כאשר עידן דוד כבש בכדור חופשי מדויק, הכניע את תדמור וקבע 2:4 לירוקים.



עידן דוד. כבש ורץ לחגוג (דני מרון)


הרכבים
הפועל כפר סבא: ניקיטה חייקין, דושאן מאטוביץ', סתיו נסיקובסקי, חליל פריג', בן כוואז, דן עזריה (יובל טיטלמן, 70), ניסן דנון, עומר פדידה, עידן דוד, אלמוג אוחיון (יהב אפריאט, 53), דרווידאס שרנאס (רן יצחק, 83).


עירוני טבריה: עדי תדמור, מהראן אבו ריא, עלי אבו ריא, כפיר בן דוד, שלומי ברזיק (אביאל גבאי, 70), גטהון טריקו, עידן ויצמן, אושרי טוויל, אהוד מערבי, שמאור צעדון (ענבר שרון, 84), נירן רוטשטיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי