בקושי רב: הפועל כפר סבא הצליחה לשרוד בליגה הלאומית

עידן דוד
עידן דוד | אודי ציטיאט

הקבוצה מהשרון חילצה 1:1 בטבריה ונשארה בזכות הניצחון 2:4 במשחק הראשון. אביאל גבאי הפיח תקוות אצל הקהל המקומי (40), ארז פפיר התעלם מפנדל ברור לזכות הקבוצה מליגה א' (10), פרץ השווה (91)

(גודל טקסט)

אחרי 2:4 במשחק הראשון, הפועל כפר סבא שרדה הערב (שלישי) בליגה הלאומית לאחר שחילצה 1:1 דרמטי במשחק הגומלין שנערך בטבריה. המארחת, שהייתה זקוקה לניצחון לפחות בהפרש של שערים, לא הצליחה להשלים את המשימה למרות שהובילה והייתה טובה יותר והיא תשחק בעונה הבאה בליגה א' אחרי שנוצחה 5:3 בסיכום שני משחקי המבחן.

טבריה, שכאמור הייתה טובה יותר מפתיחת המשחק, השיגה סוף כל סוף את השער המיוחל בדקה ה-40. אביאל גבאי קיבל כדור קרן בתוך הרבה, הסתובב ושלח כדור חלש לפינה של חייקין שיכול היה לעשות יותר. חצי שעה קודם לכן המארחת קופה לאחר שארז פפיר התעלם מכך שאושרי טוויל נתפס ברחבת כפר סבא. עד לסיום טבריה הייתה מסוכנת יותר, אך לא הצליחה לא הצליחה לבוא על שכרה. בתוספת הזמן (91) עוז פרץ המחליף דחק מקרוב לרשת והשאיר את הירוקים בלאומית באופן רשמי.

רק שעות ספורות לפני פתיחת המשחק טבריה קיבל את האישור הרשמי לארח במגרשה הביתי, זאת לאחר שבאזור הכנרת נשבו רוחות עזות משעות הצהריים. כ-1,000 אוהדים, מרביתם מקומיים, הגיעו לאצטדיון וראו את יצחק שום שורד בלאומית לאחר שקבוצתו כאמור יצאה עם ידה על העליונה בסיום 180 דקות.


הסיוט הסתיים. יצחק שום שרד בלאומית (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי