סטנצ'יו עשוי לעזוב מרצונו, מועמד לתפקיד מקצועי באלופת רומניה

הפועל עכו
הפועל עכו | עדי אבישי

על רקע הסכסוך עם העירייה, בעלי הפועל עכו צפוי לקבל החלטה: "מבין שאין לו למה להישאר כאן". קולות בעמותה רוצים לשתף פעולה עם העירייה, יקיימו פגישות עד סוף השבוע. קניקובסקי ואז'ובל ייפרדו לטובת ליגת העל

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

בהפועל עכו מקווים להוציא את ניהול המועדון כבר בשבוע הבא, כאשר המטרה לסיים בימים הקרובים את הסאגה סביב עתיד ההנהלה. כידוע, בשבועות האחרונים מתנהל מאבק בין עמותת הפועל עכו שכוללת את הרוכש המיועד דניאל סטנצ'יו לבין עיריית עכו כאשר בעירייה דורשים באופן חד משמעי לסיים את דרכו של סטנצ'יו על מנת שהיא תמשיך לתקצב את הקבוצה. לפני כחודש העירייה אף החריפה את המאבק כאשר אסרה על ראשי עכו להמשיך ולהשתמש באצטדיון והמשרדים עברו למקום אחר.

כעת עולים קולות בתוך העמותה שקוראים לסיים את דרכו של סטנצ'יו ולחזור לשתף פעולה עם העירייה. בעמותה צפויים לקיים מספר פגישות עד סוף השבוע שבסופן ככל הנראה תצא ההודעה על סיום ההתקשרות עם חברת הניהול שניהלה את הקבוצה בשנה האחרונה. בינתיים קיים סיכוי כי סטנצ'יו יעזוב מרצונו החופשי, כאשר היום דווח ברומניה כי הוא מועמד לשמש כמנהל מקצועי באלופה קלוז'. "סטנצ'ו נמצא בחופשה וכנראה מבין שאין לו מה להישאר כאן ולכן מחפש אופציות חילופיות" אמרו בעכו.

במידה ואכן הקבוצה תחזור לניהול העירייה ימנו במועדון הנהלה חדשה שתתחיל בהכנות בליגה הלאומית. בכל מקרה הקבוצה צפויה להיפרד מרוב השחקנים ששיחקו בעונה האחרונה, ובראשם מהקשר גבי קניקובסקי והחלוץ בן אז'ובל. לשניים יש חוזה לעונה הבאה אך במועדון יעדיפו לשחררם לקבוצות מליגת העל בתמורה לסכום כספי שישמש כחלק מהתקציב בליגה הלאומית.

קניקובסקי. יעזוב לקבוצה מליגת העל (אריאל שלום)
קניקובסקי. יעזוב לקבוצה מליגת העל (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי