שלומי דורה מונה למאמן הפועל אשקלון

שלומי דורה
שלומי דורה | אתר רשמי

אחרי שהודיע המועדון כי תיבחן האפשרות להמשיך עם מסאי דגו שירד עם הקבוצה ללאומית, הוחלט לבצע שינוי על הקווים: "מאמין שבכוחות משותפים נחזיר את הקבוצה למקומות להם היא שייכת"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון הודיעה היום (חמישי) כי מאמנה בעונה הבאה בליגה הלאומית יהיה שלומי דורה, אחרי שהוחלט לסיים את ההתקשרות עם המאמן מסאי דגו שהחליף במהלך העונה את יובל נעים, שהתפטר עקב ההסתבכות בתחתית שכאמור הסתיימה בירידת ליגה.

דורה חתם על חוזה לעונה אחת ולדוברות המועדון במעמד החתימה אמר: "אני שמח לחתום במועדון מכובד כמו הפועל אשקלון, אני מאמין שביחד ובכוחות משותפים נצעיד קדימה את הקבוצה ונחזיר אותה למקומות להם היא שייכת".

דרור אלמלם, מנכ"ל הפועל אשקלון הוסיף בהודעה הרשמית: "אנחנו שמחים לצרף למשפחת הפועל אשקלון את שלומי דורה ולהעניק לו את שרביט האימון. שלומי דורה, מכיר היטב את הליגה השנייה, נחשב למאמן הישגי, עם רזומה מוצלח מאוד בשתי הליגות הבכירות בישראל. הוא העלה את הפועל חיפה והפועל עכו לליגת העל, ורשם הישגים נאים גם בהיותו מאמן בליגה הראשונה בישראל. אנו מברכים על הצטרפותו ונאפשר לו את מיטב הכלים להצלחה".

דורה בן ה-45 היה בחצי השנה האחרונה במכבי אחי נצרת, החליף בינואר את אדם הדיה אולם לא הצליח להוביל את הקבוצה לליגת העל והסתפק בעלייה לפלייאוף העליון. עונה לפני כן הוא אימן את הפועל עכו והעפיל איתה לליגת העל, אך פוטר בשלב מוקדם של עונת 2017/18 עקב פתיחה רעה. בין השאר אימן בעברו את קריית שמונה לתקופה קצרה, מכבי נתניה, בני סכנין, הפועל חיפה והפועל רמת גן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי