שחר התפטר מהפועל פ"ת שלושה ימים אחרי קבלת זכויות הניהול

מסאי דגו
מסאי דגו | לירון מולדובן

היו"ר לשעבר קיבל את הזכויות מדורון גלנט ורצה למנות מאמן אך זכה לסירוב והודיע כי לא ימשיך. שחר: "אם זה כך, אין לי מה לחפש כאן". הקבוצה מחפשת מאמן, מסאי דגו מועמד

(גודל טקסט)

דבר כזה עוד לא ראינו בכדורגל הישראלי. הפועל פתח תקווה החלה את הכנותיה לעונה הקרובה ועברה בימים האחרונים מהפכה דרמטית. הבעלים דורון גלנט התקשה להוציא את הקבוצה מהחובות ומינה את ליאור שחר כמחזיק זכויות הניהול במועדון. המשמעות: הוא היה אמור להיות האחראי הבלעדי על הקבוצה בעונה הקרובה.


שחר ששימש בעבר כיו"ר הקבוצה, עבד לאחרונה בהפועל מחנה יהודה. ההחלטה הראשונה שלו הייתה מינוי מאמן בדמותו של שרון מרציאנו. המאמן שיתף פעולה בעבר עם שחר בהפועל מחנה יהודה וכעת השניים אמורים היו לשתף פעולה במועדון מהלאומית. 


ההודעה על מינויו של מרציאנו יצאה לתקשורת, אלא שמספר שעות לאחר מכן מסתבר כי המינוי בוטל לחלוטין ושחר עצמו הודיע על התפטרותו. הסיבה: גל של לחצים הופעלו על הבעלים דורון גלנט שביקש לשנות את ההחלטה, שחר מצידו הבהיר כי אם הוא לא קובע, אין לו מה לעשות במועדון. שחר: "קיבלתי את זכויות הניהול ורציתי למנות מאמן בהתאם למצב הכלכלי שלנו וכאשר זכיתי לסירוב מגלנט, הבנתי שאין לי מה לעשות כאן". מחר (שישי) צפויה להתקיים פגישה נוספת בין מספר מועמדים לתפקיד כשמסאי דגו הוא המאמן המוביל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי