הבורר קבע: הפועל עכו חוזרת לעירייה שתתבע את סטנצ'ו

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | מאור אלקסלסי

הקבוצה מהלאומית חוזרת לעמותה שתפעל תחת העירייה ותתחיל את הכנותיה לעונה הבאה. יניב משולם חוזר למועדון. ביום שישי ייקבע עתידם של השחקנים

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)
הפועל עכו חזרה היום (חמישי) רשמית לעמותה שניהלה את הקבוצה בתחילת העונה ולמעשה לאותה עמותה שמנוהלת תחת פיקוחה של עיריית עכו. היא תיפרד מהרוכש הרומני דניאל סטנצ'ו שסיים רשמית את דרכו במועדון. הבורר אמיר זולטי קבע כי סטנצ'ו לא עמד בהסכם מול העירייה ולכן החוזה עמו אינו תקף והקבוצה חוזרת לניהול של העמותה והעירייה.


מעבר לכך, בעירייה לא מתכוונים לוותר וכבר בימים הקרובים מתכוונים לתבוע את העמותה בראשותו של הרומני בטענה כי פגע בהכנות הקבוצה לעונה הקרובה ואף פגע כלכלית בקבוצה במהלך העונה האחרונה. בעיריית עכו אמרו: "מרגע שנודע לעיריית עכו שסטאנצ'ו הוא אינו אלא איש קש, היא עשתה את המתבקש ופעלה לסילוקו מהעמותה ולסילוקם של אנשי שלומו. זאת, על מנת להבטיח שהכסף הציבורי לא יילך למקומות לא ראויים. פסק הבוררות מדבר בעד עצמו ואכן הבורר הצדיק את טענות העירייה והשיב לה את הקבוצה. הצעד הבא שלנו הוא תביעה אישית נגד סטנצ'ו  ונגד אותם גורמים שפעלו בשמו ובשמם של אחרים במועדון וגרמו  לנזקים והביאו את הקבוצה למצב שבו היא נמצאת היום. עיריית עכו השקיעה מאמצים ומשאבים רבים במלחמה בלתי מתפשרת לשמור על קבוצת הפועל עכו עקב חשיבותה הרבה לתושבי העיר עכו.  העירייה תסייע ככל שבידה  לחברי העמותה לבנות קבוצה טובה וחזקה".


בעמותה ובעירייה מודעים לכך שהקבוצה חייבת לבנות את עצמה מחדש במהרה כאשר כבר בעוד עשרה ימים ייפתחו משחקי גביע הטוטו ועד אז הקבוצה חייבת למנות הנהלה חדשה, צוות מקצועי, סגל שחקנים וכו'. כבר מחר (שישי) בבוקר, תיערך פגישה דחופה של ההנהלה שבסופה יוחלט על עתידם של השחקנים שנמצאים תחת חוזה בקבוצה וכבר סיכמו את תנאים בקבוצות אחרות. בעכו אמרו כי ירצו לנסות ולהשאיר חלק מהשחקנים ואילו אותם שחקנים שירצו לעזוב יידרשו בדמי העברה מול קבוצות אחרות. בראש הרשימה נמצאים הקשר גבי קניקובסקי והחלוץ בן אזובל וכמו כן הבלם ינון אליהו שרוצה לעבור להפועל קטמון וצמד הזרים פיטר אוניקאצ'י שמועמד להפועל כפר סבא וברונו איבה שמועמד לבית"ר ירושלים. "לא נעמוד בדרכם של השחקנים אבל גם לא נשחרר בחינם בכדי שיהיה לנו תקציב ראשוני לפתיחת העונה" אמרו בעכו. מי שצפוי לחזור לניהול הקבוצה הוא יניב משולם שישמש כמנהל כספים ויעזור להעמיד תקציב ראוי לבקרה התקציבית בתוך מספר ימים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי