אחרי 11 שנים בליגת העל: אבידור חתם בהפועל ר"ג

יובל אבידור
יובל אבידור | האתר הרשמי

החלוץ, שכבש שלושה שערים אשתקד במדי מכבי פתח תקווה ובני סכנין, חתם לשנתיים אצל האורדונים: "מחכה לאתגר החדש". יו"ר המועדון התמוגג: "עבדנו על צירפו במשך חודש. רכש מרשים". גם דור חוגי הצטרף

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)
אחרי 11 שנים בליגת העל, יובל אבידור ירד באופן רשמי לליגה הלאומית אחרי שחתם הערב (שני) לשנתיים בהפועל רמת גן. ‏החלוץ אמר לספורט1: "אני שמח על החתימה בפועל רמת גן ומחכה לאתגר החדש".




יו"ר הפועל רמת גן עינב חזנוולד אמר לאחר החתימה: "רכש מרשים לאורדונים. הפועל רמת גן גבעתיים ביצעה הערב את אחת ההחתמות המרשימות והמשמעותיות בליגה הלאומית כשהחתימה את החלוץ יובל אבידור".


 

חזנוולד הוסיף: "יובל אבידור יורד לראשונה בחייו לליגה הלאומית. זו החתמה משמעותית ביותר ואנחנו עובדים עליה כבר חודש ימים. אני בטוח שיובל יעזור למועדון לעשות עונה מוצלחת ביותר". 


 

אבידור (31) החל את הקריירה שלו במדי הפועל חיפה בה גדל. משם הוא התגלגל לקריית שמונה, מכבי תל אביב, הפועל עכו, מכבי נתניה, מכבי פתח תקווה ובני סכנין.

 

שחקן נוסף שהצטרף הערב לשורות הקבוצה הוא דור חוגי. החלוץ פתח את העונה החולפת בהפועל רעננה ובחודש ינואר עבר להפועל תל אביב לה סייע לשוב לליגת העל. כעת, ינסה השחקן לעשות זאת גם במדי קבוצתו של דני גולן.




ישחק בליגה הלאומית לראשונה בחייו. יובל אבידור (דני מרון)
 
 

החתמה נוספת בלאומית, אדם אבו ג'נב עזב את מחלקת הנוער של מכבי חיפה והצטרף להפועל מרמורק. השחקן חתם על חוזהו באמצעות סוכנו שי אבני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי