בית"ר ת"א/רמלה הביסה את רמת גן, ניצחון שני ברציפות להפועל פ"ת

דני גולן
דני גולן | אודי ציטיאט

גביע הטוטו בליגה הלאומית, מחזור 2: קבוצתו של דני גולן הובסה 4:0, 1:2 לפ"ת על רמת השרון. גם קטמון רשמה ניצחון שני ברציפות עם 0:1 על ראשון לציון. שתי היורדות מליגת העל לא הצליחו לנצח

(גודל טקסט)

המחזור השני בגביע הטוטו של הליגה הלאומית נמשך הערב (שני) כשבמוקד בית"ר תל אביב/רמלה הביסה את הפועל רמת גן, הפועל קטמון והפועל פתח תקווה השיגו ניצחון שני ברציפות.

בית א'
נצרת עילית – הפועל איכסל 2:2
תיקו שני ברציפות לנצרת עילית, שהצליחה לחזור מפיגור כפול. יוצא מחלקת הנוער של מכבי חיפה, איתן וולבלום, כבש צמד מהיר לזכות האורחים (6, 22), אך פנדל של ציון צמח (76) ושער בדקה ה-90 של ואיל מריסאת קבעו תיקו.

מכבי אחי נצרת – הפועל עכו 1:2
היורדת מליגת העל אומנם עלתה ליתרון משער של איתי מורנו כבר בדקה ה-16, אך אחמד דראושה השווה שלוש דקות לאחר מכן ל-1:1 ונואף בזיע קבע מהפך בדקה ה-75 והפסד שני ברציפות לעכו.

בית ב'
הפועל רמת השרון – הפועל פתח תקווה 2:1
אחרי ה-0:2 על הפועל עפולה, פ"ת רשמה ניצחון שני ברציפות כשגברה על רמה"ש. זה התחיל כבר בדקה ה-10 משער של גל לוי, כשמור שקד הכפיל את היתרון (45) לפני הירידה להפסקה. שער של רז בן ארי בדקה ה-90 עזר למפסיקה רק לצמק ל-2:1.


הפועל כפר סבא – הפועל עפולה 0:2
אחרי התיקו במחזור הקודם, הקבוצה מהשרון הצליחה להנחיל הפסד שני ברציפות לעפולה.

בית ג'
הפועל רמת גן – בית"ר תל אביב/רמלה 4:0

למרות גל ההחתמות, האורדונים עדיין בלי ניצחון העונה והערב הם רשמו תבוסה. זה התחיל עם שער של יוג'ין אנסה בדקה ה-28, והמשיך עם שערים של אילון אלמוג (55), גיא בדש (75) ופנדל של אופיר טקיאר (90).


הפועל מרמורק – בני לוד 0:1

פנדל מוצלח של ג'ורג' אמסיס בדקה ה-43 הספיק כדי לקבוע ניצחון ראשון לקבוצתו של אייל גולן, והפסד שני ברציפות לבני לוד.

בית ד'
הפועל קטמון – הפועל ראשון לציון 0:1
אחרי ה-0:1 על הפועל אשקלון בשבוע שעבר, הירושלמים עם ניצחון מינימלי שני ברציפות, בזכות שער בודד של ירדן אבוחצירה כבר בדקה ה-15. מנגד, קבוצתו של אייל ברקוביץ' עדיין בלי נקודות.

הפועל אשקלון – סקציה נס ציונה 1:1
אליעזר יוסף העלה את היורדת מליגת העל ליתרון בדקה ה-65, אך שער מאוחר של אחמד שעבאן קבע חלוקת נקודות בסוף המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי