חילופים בצמרת: כפ"ס מוליכה אחרי 1:2 בחוץ על קטמון

כפר סבא חוגגת
כפר סבא חוגגת | דני מרון

קרב הצמרת בנין שתי הראשונות הסתיים בניצחון האורחת שכבשה את המקום הראשון. 4:2 לניר ברקוביץ' בבכורה ברמת גן מול נס ציונה, 2:2 בין אשקלון והפועל פ"ת, 1:1 ללוד מול עפולה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגה הלאומית נערך היום (שישי) במלואו עם שמונה משחקים. במוקד, המשחק שבו אירחה הפועל קטמון את הפועל כפר סבא לקרב צמרת באצטדיון טדי, נוצחה 2:1 ואיבדה את המקום הראשון לטובת המנצחת. הפועל רמת גן אירחה את סקציה נס ציונה ונוצחה 4:2, הפועל אשקלון והפועל פתח תקווה נפרדו ב-2:2.

בני לוד פגשה את הפועל עפולה למשחק שהסתיים ב-1:1, הפועל רמת השרון אירחה בביתה את הפועל עכו וגם הן נפרדו ב-1:1, הפועל נצרת עילית אירחה את בית"ר תל אביב/רמלה וניצחה 1:2, הפועל מרמורק פגשה במגרשה את מכבי אחי נצרת למשחק שהסתיים בשוויון 1:1 והפועל איכסל אירחה את ראשון לציון ונוצחה 2:1.

הפועל קטמון – הפועל כפר סבא 2:1
הירושלמים, שפתחו את העונה עם ארבעה ניצחונות רצופים, ביקשו להמשיך במומנטום ולבסס את מיקומם בפסגה, אך ספגו הפסד ביתי צורב ואיבדו את המקום הראשון לאורחת. כפר סבא שהגיעה למשחק מהמקום השני בטבלה, זינקה כאמור לפסגה. האורחים כבשו בדקה ה-49 ועלו ל-0:1. תומס קוקו בנג'מין הוביל התקפה ומסר כדור רוחב שהגיע אל עומרי שקל שהמשיך בבעיטה פנימה. פטר אוניקאצ'י עם מבצע אישי אדיר, כבש את השני לכפ"ס בדקה ה-86.


ברכות וחיבוקים לעומרי שקל מכפ"ס אחרי שערו (דני מרון)

קטמון צימקה ל-2:1 בדקה ה-90 משער של וויליאם אגאדה שנגח לרשת. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, עומר פדידה הוכשל ברחבת קטמון וזכה בפנדל. הוא עצמו בעט מהנקודה הלבנה אך הכדור פגש בקורה ונהדף.

הפועל רמת גן – סקציה נס ציונה 4:2
המארחת פיטרה את מאמנה דני גולן ומינתה במקומו את ניר ברקוביץ' שהגיע מהפועל ראשון לציון, אחרי שפתחה את העונה עם תיקו ושלושה הפסדים רצופים. האורחים הגיעו למשחק אחרי שתי תוצאות תיקו ושני ניצחונות. נס ציונה עלתה ל-0:1 כבר בדקה החמישית, כשצליל נחמיה עלה לכדור קרן ונגח פנימה. רמת גן השוותה בדקה ה-21. דור חוגי קיבל כדור מדויק, השתחרר מהשומר שלו ומול השוער, והקשית פנימה. שער בכורה לרמת גנים העונה.  בדקה ה-38 1:2 לנס ציונה. ניר שרון סיים התקפה טובה עם בעיטה מתוך הרחבה פנימה.

בדקה ה-52, הפועל רמת גן השוותה ל-2:2. יובל אבידור קיבל כדור רוחב ובעט אך נהדף וכבש מקרוב בניסיון השני. חמש דקות חלפו ובדקה ה-57, סקציה נס ציונה עלתה ליתרון 2:3. רז שטיין ניצל בלבול ברחבת רמת גן ובעט מזווית קשה לקורה ופנימה. בדקה ה-69 כבר 2:4 לאורחים. כדור קרן של נס ציונה הגיע אל צליל נחמיה שנגח פנימה והשלים צמד פרטי.


ניר ברקוביץ'. נוכחותו לא סייעה לר"ג (לירון מולדובן)

הפועל מרמורק – אחי נצרת 1:1
הקבוצה של אלדד שביט, הגיעה למשחק עם שתי נקודות בלבד מארבעה משחקים, בעוד האורחת הגיעה אחרי שני משחקים ללא ניצחון. המאבק ביניהן הסתיים בשוויון. בדקה ה-11, 0:1 למרמורק. בן מיזן קיבל כדור ברחבה ובעט, הכדור נעצר על ידי ההגנה, מיזן השתלט עליו ובעט שוב, הפעם פנימה. האורחים השוו בדקה ה-75, כשעידו אקסברד דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:1.


בני לוד – הפועל עפולה 1:1
המארחת חיפשה נקודות ראשונות העונה בליגה לאחר שפתחה את העונה עם ארבעה הפסדים. שחקניו של אופיר חיים שפתחו את העונה עם תיקו והפסד, רשמו בהמשך שני ניצחונות. האורחים עלו ל-0:1 בדקה ה-45. תומר סוויסה נשאר לא מכוסה ברחבה, התרומם לכדור שהוגבה לעברו ונגח מקרוב, הכדור נהדף על ידי השוער אך חדר לרשת. בדקה ה-67, 1:1. שקד חתוכה בעט חזק ברגל שמאל פנימה. נקודה ראשונה העונה ללוד.

הפועל אשקלון – הפועל פתח תקווה 2:2 
היורדת מליגת העל ומאמנה שלומי דורה ,אירחו את שחקניו של מסאי דגו שבמקום האחרון בטבלה, בשל הפחתת 11 נקודות ממאזנם. בדקה ה-29, 0:1 להפועל פ"ת. גל לוי מסר לשגיא דרור שהכניס כדור לרחבה, דניאל שוורצבוים השתלט עליו ובעט פנימה. בדקה ה-36, הפועל אשקלון השוותה ל-1:1. אליאור משאלי נגח כדור קרן, הכדור נעצר על הקו, משאלי השתלט עליו וכבש מקרוב. שתי דקות להפסקה, ביצעה הפועל אשקלון מהפך כשעלתה ל-1:2. גל צרויה ספק הגביה, ספק בעט, הכדור הטעה את השוער וחדר לרשת. הפועל פ"ת השוותה בדקה ה-76 כששגיא דרור בעט חזק מחוץ לרחבה פנימה.


הפועל איכסל – הפועל ראשון לציון 2:1
העולה החדשה ללאומית ומאמנה גיל לבנדה מנסים לתקוע יתד בליגה כשגם האורחים מנסים להתאושש אחרי התפטרותו של מאמנם ניר ברקוביץ' ועם רון מרקוס שעמד על הקווים. הכתומים הגיעו למשחק אחרי שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים ורשמו ניצחון ראשון העונה.

ראשון לציון עלתה ל-0:1 בדקה ה-34 כשאנטוניו מרשיץ', בעט מתוך הרחבה מזווית קשה, פנימה. שער נהדר. בדקה ה-65 איכסל נותרה בעשרה שחקנים אחרי שציון צמח ביצע עבירה גסה על איציק שולמייסטר, ספג כרטיס אדום והורחק. בדקה ה-74 0:2 לאורחים. אבירם ברוכיאן בעט חזק מתוך הרחבה וביסס את יתרון קבוצתו. בדקה ה-82, מוסא טראבין כבש לזכות איכסל וצימק ל-2:1.


הפועל נצרת עילית – בית"ר תל אביב/רמלה 1:2 
שחקניו של ירון הוכנבוים הגיעו להתמודדות עם ניצחון ושלוש תוצאות תיקו, מול קבוצתו המסקרנת של זיו אריה. המארחת עלתה ל-0:1 ממש על סף סיום המחצית הראשונה, אחרי שליעד אלמליח כבש מתוך הרחבה. עומר בוארון השווה בדקה ה-74, אך ליעד אלמליח השלים צמד פרטי בדקה ה-84 והעניק לנצרת עילית את מלוא שלוש הנקודות. 

הפועל רמת השרון – הפועל עכו 1:1
המארחת ומאמנה אורן רותם טרם הפסידה העונה, והיא הגיעה למשחק כשבמאזנה ארבע נקודות אחרי ארבע תוצאות תיקו מפתיחת העונה. היום היא רשמה את התיקו החמישי. מנגד, האורחים ומאמנם אלון זיו ביקשו להתאושש אחרי שהובסו 3:0 על ידי הפועל קטמון במחזור הקודם. הפועל רמת השרון עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה הרביעית. יניב מזרחי קיבל כדור טוב בקצה הרחבה ובעט חזק פנימה. בדקה ה-12 כבר 1:1. אליאור סיידר השתלט על הכדור בחזהו, ובעט פנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי