ניצחון חמישי רצוף לכפ"ס, שהגדילה את הפער מקטמון ל-4 נק'

כפר סבא חוגגת
כפר סבא חוגגת | דני מרון

קבוצתו של ארז בנודיס שמרה על המקום הראשון בטבלה אחרי שניצחה את הפועל רמת השרון 0:2 בביתה והיא העלתה באופן זמני את הפער מהמועדון הירושלמי שישחק מחר. שקל (41) וקוקו (64) כבשו, ריינשטיין הורחק (68)

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא ניצחה היום באצטדיון לויטה (חמישי) 0:2 את הפועל רמת השרון במשחק הראשון של המחזור השישי של הליגה הלאומית. קבוצתו של ארז
בנודיס תישאר בראש הטבלה של הליגה גם בסיום המחזור אחרי שהיא מגדילה באופן זמני את הפער לארבע נקודות מהפועל קטמון מהמקום השני, שתשחק רק מחר.

ארבע דקות לפני שריקת המחצית נכבש השער הראשון במשחק על ידי הרכש מהפועל ראשון לציון, עמרי שקל, ובדקה ה-64 בנג'מין קוקו הכפיל את היתרון לזכות כפר סבא ורשם את שערו החמישי העונה שהעלה אותו אל ראשות טבלת מלכות השערים של הליגה. ארבע דקות לאחר היתרון הכפול, קשר המוליכה קווין ריינשטיין, הורחק אחרי שקיבל צהוב שני והשאיר את כפר סבא בעשרה שחקנים, אך זה לא השפיע על המשחק של המארחים.

למרות הניצחון של הירוקים, במועדון עדיין זוכרים את פתיחת העונה שעברה בה היא שמרה על המקום הראשון בין המחזורים 6-11 ולאחר התרסקות מטאורית סיימה הקבוצה במקום ב-14 שהוביל אותה אל משחקי המבחן נגד עירוני טבריה.

הפועל רמת השרון שרושמת הפסד ליגה ראשון העונה אחרי חמש תוצאות תיקו, נשארת במקום התשיעי כשהיא עלולה לרדת בסיום המחזור אל המקום ה-12.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי