נצמדה למוליכה: 1:3 מרשים לקטמון בחוץ על נס ציונה

אגאדה
אגאדה | אודי ציטיאט

הירושלמים שזכו השבוע בגביע הטוטו, ניצחו בקרב הצמרת ומרוחקים רק בנקודה מכפ"ס. 0:2 להפועל אשקלון בעכו בקרב היורדות, ניצחון ראשון ללוד, 0:2 במרמורק. נצרת עילית שלישית אחרי 0:2 בראשון לציון

(גודל טקסט)
המחזור השישי בליגה הלאומית נמשך היום (שישי) עם שבעה משחקים, אחרי שאתמול נערך משחק אחד, ובו ניצחה הפועל כפר סבא 0:2 את הפועל רמת השרון. במוקד, המשחק שבו התארחה הזוכה הטרייה בגביע הטוטו, הפועל קטמון אצל נס ציונה לקרב צמרת וניצחה 1:3. הפועל פ"ת אירחה את איכסל וניצחה 0:1.


עכו אירחה לקרב היורדות מליגת העל את הפועל אשקלון, האורחת לקחה את שלוש הנקודות אחרי צמד של גל צרויה. נצרת עילית המפתיעה התארחה בראשון לציון, ניצחה 0:2 והתבססה במקום השלישי בטבלה. הפועל רמת גן אירחה את עפולה, המשחק הסתיים ב-1:1. אחי נצרת נוצחה בביתה 2:0 בידי בית"ר ת"א/רמלה והפועל מרמורק נוצחה בביתה 2:0 על ידי בני לוד שהשיגה את ניצחונה הראשון העונה.


נס ציונה – הפועל קטמון 3:1
נס ציונה הגיעה למשחק ללא הפסד ליגה ופגשה לקרב צמרת את מחזיקת גביע הטוטו הטרייה, שהנחילה לה את ההפסד הראשון. בדקה ה-17, הפועל קטמון עלתה ל-0:1: ירדן אבוחצירה הגביה כדור מדויק לראשו של וויליאם אגאדה שנגח פנימה. המארחת ךא ויתרה והשוותה בדקה ה-45 משער מקרי אחרי שבן שמעוני ספק הגביה לרחבה ספק בעט לשער ממרחק של 40 מטרים, והכדור חדר לרשת.



וודג'ה, כובש השער השני לזכות קטמון (אודי ציטיאט)


האורחים עלו שוב ליתרון, 1:2 בדקה ה-52. ג'ייק רוזנסקי דהר עם הכדור ממרכז המגרש עד לרחבה, מסר לאביחי וודג'ה שבעט כדור שטוח ומדויק לרשת. בדקה ה-78 הבטיחו האורחים את ניצחונם. כדור רוחב של עדן דהן נשלח לעבר ירדן אבוחצירה שהמשיך לרשת, 1:3. הניצחון הצמיד את קטמון השנייה בטבלה למוליכה הפועל כפר סבא, כשלה נקודה אחת פחות.



שחקני קטמון חוגגים עם אגאדה לפני פציעתו (אודי ציטיאט)


כוכב קטמון, וויליאם אגאדה שכבש את השער הראשון במשחק, סובב את רגלו והוחלף בדקה ה-62. מאמנו ליאור זאדה מקווה שהפציעה אינה חמורה אך מצבו של השחקן ייקבע רק לאחר בדיקת MRI ואבחנה שיעבור בהקדם.


הפועל פתח תקווה – הפועל איכסל 0:1
המארחים שפתחו את העונה במינוס 11 נקודות אירחו את העולה החדשה מליגה א', שפתחה רע מאוד את העונה. בדקה ה-61 עלתה פתח תקווה ליתרון משער נהדר של שגיא דרור שהתמקם היטב ברחבה ובעט משישה מטרים מהאוויר פנימה. הניצחון קיזז את המינוס של פתח תקווה וכרגע היא עם 0 נקודות.


הפועל עכו – הפועל אשקלון 2:0
שתי היורדות מליגת העל, נפגשו בעכו ובדקה ה-19 עלו האורחים ליתרון 0:1. גל צרויה חטף כדור והתקדם לרחבה, ומול השוער הקשית לרשת. בדקה ה-65, 0:2 לאורחים. משעלי השאיר כדור טוב לצרויה שבעט מחמישה מטרים פנימה והשלים צמד פרטי בדרך לניצחון החוץ הנאה.


הפועל ראשון לציון – הפועל נצרת עילית 2:0
החבורה של ירון הוכנבוים ממוקמת בצמרת הגבוהה והיום היא התבססה במקום השלישי לאחר שהשיגה ניצחון חוץ נאה בראשון לציון. בדקה 11, 0:1 לצפוניים. יונתן לוי נשלח בכדור עומק והקפיץ באלגנטיות מעל השוער לרשת. בדקה ה-58, 0:2 לאורחים. איתן ולבלום קיבל כדור עומק ומ-15 מטרים בעט שטוח וחזק לרשת.



הוכנבוים. מקום שלישי מפתיע (ערן לוף)


הפועל עפולה – הפועל רמת גן 1:1
קבוצתו של ניר ברקוביץ עלתה ל-0:1 בדקה ה-32. יובל אבידור הופל ברחבה וסחט פנדל. דור חוגי בעט מ-11 מטרים למרכז השער ופנימה. עפולה השוותה בדקה ה-42. סלאלום נהדר של אדריאן רוצ'ט הסתיים בבעיטה שטוחה מ-16 מטרים לרשת.


מכבי אחי נצרת – בית"ר ת"א/רמלה 2:0
דניאל סולומון העלה את האורחים ליתרון בזכות שער שכבש בדקה ה-10. בדקה ה-70, 0:2 לאורחים. עומר בוארון קיבל כדור על סף הרחבה, ובעט חזק ומדויק מ-16 מטרים פנימה. ניצחון משכנע לשחקניו של זיו אריה.


הפועל מרמורק – בני לוד 2:0
לוד השיגה את ניצחונה הראשון העונה וסיבכה את המארחת, שכנתה לתחתית. שקד חתוכה (75) ו-ויקטור מרעי (77), כבשו את השערים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי