יתקיים משחק חוזר בין בית"ר ת"א/רמלה להפועל איכסל

הפסקת חשמל באשקלון
הפסקת חשמל באשקלון | דני מרון

הדיין גיורא לנדאו קבע כי התקלה בעמוד החשמל, שהובילה לביטול המשחק בין השתיים הייתה בבחינת "כוח עליון" ועל כן זיכה את המארחת מכל אשמה ושלל אפשרות של ענישה בהפסד טכני

(גודל טקסט)

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל התכנס היום (רביעי) כדי להכריע בסוגיית המשחק בין בית"ר תל אביב/רמלה להפועל איכסל, שבוטל בעקבות נפילת התאורה באצטדיון ברמלה, ובסופו של דבר הוחלט על קיום משחק חוזר לאחר שנמצא כי המארחת אינה אחראית להפסקת החשמל, עשתה את המאמצים הנדרשים כדי לקיים את המשחק וגם לאור הרצון להכריע את המשחק באופן ספורטיבי ולא על ידי הטלת הפסד טכני.

ליאור שחטר, יו"ר בית"ר תל אביב רמלה טען בדיון כי "היה גנרטור במגרש והוא נמצא תקין, בעמודי התאורה צריכים להיות 1200 לוקס והיו 1600 וחשמלאי, מהנדס חשמל ונציג העירייה לא הצליחו לפתור את התקלה. הגנטור לא יכול לעזור אם העמוד נמצא לא תקין. לא הייתה כל רשלנות ועשינו ככל שניתן".

נציגה של איכסל בהאא חליל, מנהל הקבוצה, דרש ניצחון טכני לאור ההוצאות הכרוכות בהגעת הקבוצה לרמלה, אולם שחטר הבהיר במהרה כי הוא מוכן לשאת בכל הוצאות היריבה כדי לקיים משחק חוזר ולהימנע מהפסד טכני וכך אכן פסק הדיין גיורא לנדאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי